ukesoppdrag.. *drikkekonkurranse*

eilejoha

Gift med forumet
Mama*Demi, Tonii80 og jeg snakket om i en tråd at vi skal bli flinkere å drikke vann. Og kom til enighet at vi skal skrive ned hver dag hvor mye vann vi får i oss og ha oppsummering hver søndag hvor mye vann vi har drukket..Fra og med idag..

Da vil det kanskej bli lettere å få i seg vann når man har litt "konkurranse" om det..:)
Så vi lurte egentlig på om det var flere som ville være med i "drikkekonkurransen" vår???

Jeg blir gjerne med[:)]

Jeg er med!! [:D]

supert. det er bra.. Og de som vil får slenge seg med etterhvert. :)
Men da lager vi enkelt å greit en tråd hver søndag, hvor vi oppdaterer under.. :)
Høres det greit ut.. ??

.

Det høres veldig greit ut :)

Jeg er allerede i gang med vannflaska og vurderer å lage meg kontor inne på toalettet hehe

Jeg er med - men synes ikke folket skal drikke seg "ihjel" på vann om du skjønner... om det er for å øke inntaket på en fornuftig måte så er dette en super plan!!

Jeg er med, blir vel ikke store problemet for meg da siden jeg bare drikker vann, hehe.[;)]

ORIGINAL: TITTIN72

Jeg er med - men synes ikke folket skal drikke seg "ihjel" på vann om du skjønner... om det er for å øke inntaket på en fornuftig måte så er dette en super plan!!
Nei, her blir det selvfølgelig innenfor daglig anbefalt dose. Det er ikke en slik konkurranse vi skal ha. bare litt sånn at en kan måle seg litt med andre og få litt pågang i vanndrikkingen.. Jeg har nemlig blitt anbefalt av min JM å drikke iallefall 2 liter om dagen. Men drikker kanskje 1 glass tilsammen. Så derfro tenkte vi at vi kunne slå oss sammen. at man føler seg mer "pliktig" på å drikke.[8|] hehe.. forstår du meg?? hehe.. ble rotete dette.. ;)

Det hørtes bra ut :) Rapport hver søndag skal bli :)

Jeg er med[:D] Godt med litt motivasjon til og bli flinkere[:)]

ORIGINAL: eilejoha

ORIGINAL: TITTIN72

Nei, her blir det selvfølgelig innenfor daglig anbefalt dose. Det er ikke en slik konkurranse vi skal ha. bare litt sånn at en kan måle seg litt med andre og få litt pågang i vanndrikkingen.. Jeg har nemlig blitt anbefalt av min JM å drikke iallefall 2 liter om dagen. Men drikker kanskje 1 glass tilsammen. Så derfro tenkte vi at vi kunne slå oss sammen. at man føler seg mer "pliktig" på å drikke.[8|] hehe.. forstår du meg?? hehe.. ble rotete dette.. ;)

Samme her.. Får i meg kanskje 1 glass om dagen.. Litt lite merker jeg men er så dårlig til å få i meg drikke. Har jeg alltid vært. Men nå skal jeg prøve å være flink

Jeg er med:) drikker ganske mye vann om dagen, har en 1,5 liters imsdalflaske som jeg har satt sportstut på, og om kvelden fyller jeg den med 1/3 vann og legger i fryseren. Så er den klar om morgenen og isbiten oppi varer i mange timer, jeg er mest glad i å sippe iskaldt vann:)

såååå smart det var.. passer de korkene på 1.5 l flasker altså?? hmmm.. ikke dumt altså.  Fint du ville dele.. :)

forstår deg utelukkene knakende flott!! - godt tiltak, som sagt tidligere så er jeg med[:D]

håper du forstod hva jeg mente også!![;)]

supert Tittin.. [:D][:D][:D][:D]    (jeg forstod deg og[;)])

Jeg blir med.... supert

Back
Topp