ukeskonken

lille iskaffe

Forumet er livet
fikk ikke inn noen bilder til konken.er nok ikke store intr for ukeskonk her inne for tiden.kanskje ta det opp seinere?

Kanskje det er bedre å bare legge inn bidragene åpent i en tråd likevel da ?

Jeg glemmer til stadighet disse konkurransene nå for tiden, for de blir som regel dyttet på bare ved 'åpningen' av ny konkurranse etter mitt syn (en PM dytter jo ikke en tråd, så da må man huske å dytte med ord i tråden)- så da havner de fort bak..
Når man legger inn nytt innlegg m/bilde blir jo tråden automastisk dyttet på og kanskje enklere å få med seg?
Verdt et forsøk ? [:)]

ORIGINAL: Marit_mor

Kanskje det er bedre å bare legge inn bidragene åpent i en tråd likevel da ?

Jeg glemmer til stadighet disse konkurransene nå for tiden, for de blir som regel dyttet på bare ved 'åpningen' av ny konkurranse etter mitt syn (en PM dytter jo ikke en tråd, så da må man huske å dytte med ord i tråden)- så da havner de fort bak..
Når man legger inn nytt innlegg m/bilde blir jo tråden automastisk dyttet på og kanskje enklere å få med seg?
Verdt et forsøk ? [:)]

ja det er verdt et forsøk.. jeg blir som regel inspirert av å se bilder av andre som har gjort det og så da kan man jo kanskje bli det av dette.. hvis ikke det funker heller er det kanskje greit å legge det på hylla ja!

Back
Topp