Ukesindikatortest

HeltPåTur

Elsker forumet
MÅ man plent ha morgenurin for at disse testene med ukesindikator skal slå riktig ut? Eller er det et visst antall timer en må holde seg? Tisser jo en gang på natta som regel uansett :)
 
Jeg tok ikke på morgenurin men så har jeg finni ut at jeg har høyest konsentrasjon i 13 tia!
På morgenurin hos meg er det ganske utvanna!
 
Jeg er usikker. Må nok ikke det, men står vel at det er høyest konsentrasjon på morgenurin.

Skal i følge menstermin være 5+1 i dag, og tok en digital i ettermiddag som slo ut på 2-3.
burde vel egentlig vært 3+? :|
 
Jeg er usikker. Må nok ikke det, men står vel at det er høyest konsentrasjon på morgenurin.

Skal i følge menstermin være 5+1 i dag, og tok en digital i ettermiddag som slo ut på 2-3.
burde vel egentlig vært 3+? :|
Hmm, har lite peiling på dette selv.. men jeg teller ut ifra ca unnfangelse, da er jeg 5+1 idag. Skal jeg regne ut i fra menstermin er jeg 5+5. Jeg blir veldig forvirra og usikker på hva jeg skal følge! hadde lang syklus. Men ingen har lik hcg stigning! Regner med du får 3+ innen få dager :Heartred:happy:
 
Jeg er usikker. Må nok ikke det, men står vel at det er høyest konsentrasjon på morgenurin.

Skal i følge menstermin være 5+1 i dag, og tok en digital i ettermiddag som slo ut på 2-3.
burde vel egentlig vært 3+? :|
Akkurat det samme hos meg. Er 5+1 i dag, og fikk 2-3 på digital:nailbiting: det er vel veldig individuelt hvor fort man produserer hcg?
 
Jeg tok nemlig en i dag i 17.30 tiden. Jeg trodde kanskje jeg var mellom 5 og 5+2, men denne viste altså 2-3 og ble brått litt usikker ¯\_(ツ)_/¯
 
Jeg tok nemlig en i dag i 17.30 tiden. Jeg trodde kanskje jeg var mellom 5 og 5+2, men denne viste altså 2-3 og ble brått litt usikker ¯\_(ツ)_/¯

Akkurat samme som meg, men den lenken oppe viser at det er et stoooort spenn i hcg oss kvinner i mellom
 
Akkurat samme som meg, men den lenken oppe viser at det er et stoooort spenn i hcg oss kvinner i mellom
Ja det er jo sant :) hadde bare vert fint å visst litt bedre hvor langt jeg er kommet, da det er så kjedelig å komme og blir stilt gjerne en uke tilbake på ul:dead:
 
Ja det er jo sant :) hadde bare vert fint å visst litt bedre hvor langt jeg er kommet, da det er så kjedelig å komme og blir stilt gjerne en uke tilbake på ul:dead:
Fikk 2-3 i dag jeg også. 5+1 på blødning, men er nok 5+0. Skulle eget lit vente til i morgen, men klarte ikke:p
 
Ja det er jo sant :) hadde bare vert fint å visst litt bedre hvor langt jeg er kommet, da det er så kjedelig å komme og blir stilt gjerne en uke tilbake på ul:dead:

Ja.. kjenner på det samme. Sykt kjedelig å bli satt tilbake.
Med første ble jeg satt tilbake 12 dager fra menstermin. Andre tre dager tilbake.
Begge har kommet akkurat 7 dager etter «min» termin.
Hadde lenger menssyklus den gangen, så nå er jeg skikkelig spent på hva terminen faktisk blir :p
 
Ja, dere vet ikke ca når eggløsning var? Vanskelig da, ja. Og leger og jordmødre spør jo alltid etter siste mens når de regner, så jeg ser jo det vil bli feil hos meg og. Jeg er 4+0 i dag etter eggløsning (som jeg er absolutt helt sikker på), men klart, ser man på menstermin, så blir jeg vel 5 uker i dag. Så stort spenn, ja. Men jeg forholder meg til eggløsning :)
 
Ja, dere vet ikke ca når eggløsning var? Vanskelig da, ja. Og leger og jordmødre spør jo alltid etter siste mens når de regner, så jeg ser jo det vil bli feil hos meg og. Jeg er 4+0 i dag etter eggløsning (som jeg er absolutt helt sikker på), men klart, ser man på menstermin, så blir jeg vel 5 uker i dag. Så stort spenn, ja. Men jeg forholder meg til eggløsning :)

Jeg har ikke snøring når eggløsning var. Har ikke kommet skikkelig i rute med syklus etter minstemann, og hatt mye rare sykluser og mellomblødninger. Ikke typiske eggløsningssmerter, men øm livmor i flere dager, så veldig vanskelig å vite¯\_(ツ)_/¯
 
Back
Topp