Ukes indikator.

Mammatiltogutter987

Glad i forumet
Julegavene 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Hvor lenge ventet dere med å teste fra 2-3 til 3+?:happy:

Jeg fikk 2-3 på tirsdag og har såå lyst til å bruke den siste snart, men vil ikke bruke den for tidlig. Tenkte søndag. Er 5+6 idag, men fikk ikke positiv før 18 dpo:happy:

Testet 2-3 forrige søndag (4+2/4+3), og 3+ i dag (5+0/5+1). Var bekymret for at den ikke skulle ha gått opp, men så begynte jeg også å tenke ‘herregud, enn hvis den er nede på 1-2 :schoked025‘ Så skjønner godt at du er bekymret, man blir jo litt gal av dette... Kanskje vente til søndag? Da er jo heller ikke ventetiden for å få tak i en ny så lang om den ikke blir 3+ :)

Fikk 2-3 4+1 og 3+ på 5+1. Hadde egentlig tenkt å vente litt lenger med siste, men som flere her så klarte jeg ikke å la være :hilarious: Både 2-3 og 3+ ble testet på ettermiddagsurin etter å ha holdt meg i ca 4-5 timer.

Jeg tok den første digitale på lørdag, var da 18 dpo (4+4). Da fikk jeg 2-3. Hadde tenkt til å vente lenger med å teste igjen, fordi jeg regnet meg fram til at med minimumsverdier og dobling av hcg annenhver dag så ville jeg mest sannsynlig være «safe» ift å få 3+ etter 6 uker. Men så skulle vi på tur og jeg var usikker på om vi skulle fortelle de vi skulle besøke om graviditeten eller ikke. Tenkte at dersom det var nok stigning så var det lettere å tenke positivt, og dermed mer komfortabelt å si det. Tok derfor en ny digital igår morges (5+2) før vi dro, og fikk da 3+ (altså 5 dager senere). Ble veldig overrasket, og kjempeglad! Men som sagt, dersom man får 2-3 litt sent så tar det nok noen dager ekstra før 3+ slår ut, bare pga at hcg-nivåene må få tid til å øke nok først. Nå vet jeg ikke når 2-3 ville slått ut på meg første gangen, da. Det var en deiiiilig følelse å se 3+, håper du ser den snart!:Heartpink

Jeg er 5+6 i dag men har ikke tatt og fått 3+ enda:) ikke prøvd heller.. fikk 2-3 men husker ikke helt når.

Jeg fikk 1-2 da jeg var 11 dpo
Fikk 2-3 da jeg var 13 dpo
Fikk 3+ da jeg var 17 dpo.

Så jeg ventet 4 dager bare:happy: 3+ fikk jeg på utvannet ettermiddagsurin kort tid etter sist toalettbesøk:oops:

Har fortsatt ikke tatt digital :p Og tror ikke jeg gidder heller ;)

Tenker å teste til helgen.. tror jeg

Jeg skal prøve å vente til tirsdag, da er det en uke siden sist digital med 2-3. Men spørs om jeg klarer å holde meg :p

Back
Topp