Uker

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Jeg klarer ikke å skjønne hvem uke man skal si. Disse appene jeg har sier i dag at jeg er 6 uker, men 5+0 ? Er det noen som vet litt mer enn meg ?:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Så sier man da at man er 5 elle 6 uker på vei ? Kan jeg i dag juble over at jeg er halvveis til 12 ?:p eller må jeg vente en uke ?:p

du er fullgått 5 uker. å er inn i den 6. uka.

så neste fredag er du fullgått 6 uker å inn i den 7. uka :)

Du har liksom startet på din sjette uke, men er bare fem fullgåtte uker:) jeg pleier å si de fullgåtte ukene:))

Jeg pleier også å si de fullgåtte ukene. :) Så du kan nok ikke helt juble halvveis til 12 enda. For det er 12 fullgåtte uker vi lengter etter :)

Jeg pleier også å si fullgåtte uker, men skjønner at det er lett å bli forvirret ;)

Da får jeg vente en uke til før jeg kan juble halveis til uke 12 :D hihihi

Når du er feks 5+3 er du litt over 5 uker på vei, eller du kan si at du er i 6.uke. :) (samme som at vi i 2013 er på 2000 -tallet, men i det 21.århundre)

Okei, håper disse ukene frem til uke 12 uansett går fort, slik at jeg kan senke skuldrene og glede meg over dette i stede for å være ultra bekymret :) men er glad for hver uke som går :)

Når jeg ventet nr 1 og 2 så holdt jeg tritt med ukene. Nå som jeg venter nr 3 har jeg sånn ca kontroll. Jeg er snart 9 uker, tror jeg, eller vent det er fredag, er jeg kanskje 9 uker i dag? Ja, jeg føler meg litt sløv mtp at jeg ikke teller smådagene og kan svare kontret hvor langt jeg er på vei. Men hadde siste menstruasjon 26 august, så om noen vil regne for meg så får dere lov hehe

Når jeg ventet nr 1 og 2 så holdt jeg tritt med ukene. Nå som jeg venter nr 3 har jeg sånn ca kontroll. Jeg er snart 9 uker, tror jeg, eller vent det er fredag, er jeg kanskje 9 uker i dag? Ja, jeg føler meg litt sløv mtp at jeg ikke teller smådagene og kan svare kontret hvor langt jeg er på vei. Men hadde siste menstruasjon 26 august, så om noen vil regne for meg så får dere lov hehe
8+4 hvis du har 28 dagers syklus :)

Back
Topp