Uker på vei

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Ser at noen er i uke 8 mens andre er i uke 13
Utrolig stort sprang det kan være på en gjeng med damer som alle skal ha i desember :p
Hvordan er det egentlig mulig? Er det så mange uker i desember?
*føler seg forvirret*
 
Er vel noen som har termin i slutten av november og noen som har i begynnelsen av januar :) Kan jo veldig fort bli desember da :)
 
Jeg er 9+1 i dag, og da er termin 29.desember :) så hvis man er 8+6 for eksempel, så er termin 31.desember :)
Hvis jeg har regnet riktig :p
 
Kanskje kommer det litt an på hvordan man teller? I Gravid og Baby appen jeg har står det at jeg er 11 (10+0). Jeg sier da 10 siden mange bruker 10+0, men jeg var forvirret ganske lenge ang nettop dette... Er mye å sette seg inn i for oss som er ny i gamet ;)
 
Jeg er 8+2 og kanskje den som er kortest på vei her med termin 4. januar :) Jeg ble med her siden mensterminen min var 31. desember, i tillegg til at jeg fødte 9 dager før termin sist :) Håper selvsagt på å få før tiden denne gangen og :p
 
Jeg er 9+1 i dag, og da er termin 29.desember :) så hvis man er 8+6 for eksempel, så er termin 31.desember :)
Hvis jeg har regnet riktig :p

Eg har og kome fram til termin 29. Des, men er 9+0 idag i fylgje Gravid og Baby appen:) Kva har du brukt til å rekne ut? :happy:
 
Baby appen min Gravid og Baby, hvor jeg har kalkulert termin 23.12 basert på menstruasjon, sier jeg er 11 (10+0).
Det er nok fordi du er i gravid-uke 11, det er fra 10+0 til 10+6 :) Så jeg som er 9+1 er i gravid-uke 10 :) hvis du skjønner.. For det starter på 0+0, det er uke 1 :)
 
Eg har og kome fram til termin 29. Des, men er 9+0 idag i fylgje Gravid og Baby appen:) Kva har du brukt til å rekne ut? :happy:
Nå måtte jeg sjekke en gang til! :p Jeg følger appen til babyverden, BV gravid :) Og der står det 9+1, 29.desember :)
 
Kanskje kommer det litt an på hvordan man teller? I Gravid og Baby appen jeg har står det at jeg er 11 (10+0). Jeg sier da 10 siden mange bruker 10+0, men jeg var forvirret ganske lenge ang nettop dette... Er mye å sette seg inn i for oss som er ny i gamet ;)
Det var denne jeg egentlig skulle quote, beklager :p
 
Som nevnt her så er det forskjell på hvordan man sier ukene. Jeg er 13+4 i dag, og sier selv jeg er i uke 13 (det samme sier min lege og jordmor), men flere apper o.l vil si uke 14. Jeg har termin 28. November ifølge appene :)
 
Trur eg må laste ned den og, takk for svar:happy: Får vel kanskje termin 30. då i følge den? :joyful:
Det gjør du helt sikkert da! :p
Jeg syns den er enklest å bruke, så det er den jeg forholder meg til frem til legen sier noe annet :)
 
Oi dere jenter vet virkelig å forvirre en forvirret dame :p
Her trodde jeg alle regnet likt på ukene. Huffda
Men så lenge alle har en termin så kommer babyen en gang rundt der uansett haha.
Men jeg er 11+4 i dag, er jeg da i uke 12?
 
Oi dere jenter vet virkelig å forvirre en forvirret dame :p
Her trodde jeg alle regnet likt på ukene. Huffda
Men så lenge alle har en termin så kommer babyen en gang rundt der uansett haha.
Men jeg er 11+4 i dag, er jeg da i uke 12?
Du er i den 12. uka, men 11 fullgåtte uker, hvis du skjønner. :)
 
Oi dere jenter vet virkelig å forvirre en forvirret dame :p
Her trodde jeg alle regnet likt på ukene. Huffda
Men så lenge alle har en termin så kommer babyen en gang rundt der uansett haha.
Men jeg er 11+4 i dag, er jeg da i uke 12?

Jeg tror du da er i den 12 graviduken, ja. Det er i alle fall sånn jeg har forstått det:happy: Siden den første uken du går gravid, når det bare er dager, er uke en.. Om det var forståelig??
Graviduke 1 er fra 0+0 til 0+6.
Uke 2 er fra 1+0 til 1+6 osv..
Du er derfor elleve fullgåtte uker, og er inne i den tolvte uken som gravid.
 
Back
Topp