Hvordan regner dere alderen i måneder? Min er 16 uker nå, og flere i familien blir ikke enig om han er 4 måneder nå eller om det regnes fra dato.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er ikke fire mnd enda og slett ingen grunn til å stresse med mat enda, hvorfor vil du begynne med det? Vel og merke er det vel kommet noen nye retningslinjer ang smaksprøver fra fire mnd, men er det ikke fortsatt fullamming i seks mnd egentlig? Da jeg fikk mine to eldste for 7 og 4 år siden var mat fra fire mnd for dem som fikk mme og trengte mer enn dagsdosen. Man kan vel gi smaksprøver, men slett ikke noe du "må" enda.Tenker også litt i forhold til mat. De kan jo begynne med litt når de er 4 mnd. Mini er født 5 juli og var 16 uker Igår . Syns dere det er tidlig å gi litt? Noen sier til meg at jeg bør begynne så smått nå, da han er 16 uker(4mnd) nå. Går jeg utifra dato er jo ikke det før 5 NOV. Hva mener dere??
Han er ikke fire mnd enda og slett ingen grunn til å stresse med mat enda, hvorfor vil du begynne med det? Vel og merke er det vel kommet noen nye retningslinjer ang smaksprøver fra fire mnd, men er det ikke fortsatt fullamming i seks mnd egentlig? Da jeg fikk mine to eldste for 7 og 4 år siden var mat fra fire mnd for dem som fikk mme og trengte mer enn dagsdosen. Man kan vel gi smaksprøver, men slett ikke noe du "må" enda.
Det ble vurdert å endre anbefalingene om man burde begynne med fast føde fra 4 mnd, men de ble ikke endret da konklusjonen var at det beste er fullamming til 6 mnd.Han er ikke fire mnd enda og slett ingen grunn til å stresse med mat enda, hvorfor vil du begynne med det? Vel og merke er det vel kommet noen nye retningslinjer ang smaksprøver fra fire mnd, men er det ikke fortsatt fullamming i seks mnd egentlig? Da jeg fikk mine to eldste for 7 og 4 år siden var mat fra fire mnd for dem som fikk mme og trengte mer enn dagsdosen. Man kan vel gi smaksprøver, men slett ikke noe du "må" enda.
Holder meg til den jeg da ja.Det ble vurdert å endre anbefalingene om man burde begynne med fast føde fra 4 mnd, men de ble ikke endret da konklusjonen var at det beste er fullamming til 6 mnd.