ukeplan/månedsplan i deres bhg?

huzky

Gift med forumet
her har vi ikke fått noen plan i barnehagen, så jeg har etterlyst det på mail nå. for det hadde jo vært kjekt å se om/hva slags aktiviteter det er som foregår, og slikt... bare jeg som er litt "kontrollfreak"? :D er det mye som skjer i deres barnehager? de er jo litt små for alle mulige utflukter og slikt ennå, men hadde jo vært kjekt om de fikk gjort noe, annet enn å spise og sove, og sloss om leker :P

vi hr fått men stod ikke så masse

Her får vi månedsplan og så skriver de hva som har skjedd i løpet av dagen på en tavle i barnehagen, samt at de filmer litt og tar bilder av barna som de viser på en tvskjerm når vi kommer og henter dem.
Synes det er veldig koselig at de gjør det [:)]

Veldig kjekt å ha månedsplan, da har man litt peiling på hva som skjer der [:)]
Så jeg hadde nok spurt etter det om de ikke hadde hatt det [;)]

Her henger de opp en månedsplan i garderoben. Er fast med forming på en dag og turdag en annen. De har også en whiteboardtavle, hvor de skriver hva de har gjort. De har også liste på når de har sovet og om de har bæsjet, veldig greit å ha litt oversikt på det. Vi får et månedsbrev på mail med litt om hva som har skjed og hva som skal skje.

ORIGINAL: pandagirl

Her får vi månedsplan og så skriver de hva som har skjedd i løpet av dagen på en tavle i barnehagen, samt at de filmer litt og tar bilder av barna som de viser på en tvskjerm når vi kommer og henter dem.
Synes det er veldig koselig at de gjør det [:)]

Veldig kjekt å ha månedsplan, da har man litt peiling på hva som skjer der [:)]
Så jeg hadde nok spurt etter det om de ikke hadde hatt det [;)]

Sånn håper jeg det vil bli i bhg til Nicolay også, når han beg til høsten[:)]
Oversiktelig[:)]

Her får vi mnd plan og mnd brev det det står om hva de har gjort, ulikt pedagogisk innhold og litt og hva som skal skje i neste mnd[:)] får dette før den 1 i hver mnd[;)]

Du skal jo ha det hver mnd/ uke da[:)]
Så ingen kontrollfreak nei, skulle bare mangle om man fikk se hva barna dreiv med og hva man faktisk betaler for[;)]
Det samme med månedsbrev og litt mer detaljert plan for hva man legger vekt på av det pedagogiske den kommende mnd.

Barnehagen lillemann går i sender ut 2-ukers-planer med detaljer over hva som skal skje og hva de skal lage av mat og hvor de skal dra på tur osv. Med i denne planen er også en liten oppsummering av de to ukene som gikk pluss en del bilder av hva småtrollene har drevet med.

Vi har også ukesplaner for to uker i strekk med aktiviteter og hva de skal spise til lunsj på onsdagene da det er varm lunsj. Annet vet jeg ikke, for hun begynte denne uken. [;)]

Back
Topp