Ukens konkuranse uke 17

mattea

Glad i forumet

TEMA FOR DENNE UKA BLIR

LIFTGARDIN
                       Håper mange kan bidra!.

Her er mitt bidrag[:)] Har retrorødt gammelt kjøkken, så liftgardinet ble prikken over Ien[;)]

Dette er en vanlig naturhvit lift gardin fra Ikea. Jeg fant en kopphåndduk som jeg likte på Kid, så jeg kjøpte 4 stk, sydde de sammen og sydde hele stykket på den hvite liftgardinen. Så lagde jeg noen duker/kuvert brikker også... Jeg er veldig fornøyd med resultatet[:D]

ORIGINAL: ~Mamá Mariposa~

Dette er en vanlig naturhvit lift gardin fra Ikea. Jeg fant en kopphåndduk som jeg likte på Kid, så jeg kjøpte 4 stk, sydde de sammen og sydde hele stykket på den hvite liftgardinen. Så lagde jeg noen duker/kuvert brikker også... Jeg er veldig fornøyd med resultatet[:D]

Så tøft det ble[:)]

Her er mitt bidrag..

ORIGINAL: anie

ORIGINAL: ~Mamá Mariposa~

Så tøft det ble[:)]

Tusen takk[:D] Jeg er ganske så fornøyd i og med at jeg IKKE er en person som syr og styrer på til vanlig...

Ingen flere som har en fin liftgardin som di vil vise fram[:)]?

Her er mitt bidrag!!!

Godzilla den va kjempefin, kan æ spør kor du har kjøpt den?

ORIGINAL: 3stars

Her er mitt bidrag..

Hvor har du kjøpt denne? Akkurat noe slikt jeg er på jakt etter....Kjempe fin[:)]

Kjøpte den på princes før jul[:)]

Back
Topp