Kjære søte Mazter!!! Denne tråden er til deg!!!
Du var en av de første brukerne jeg la marke til. Føler at jeg har kjent deg lenge og du har vært med i tykt og tynt. Du kom med mange gode svar på spørsmålene jeg alltid stilte siden jeg ble gravid og du har alltid vært støttende og oppmuntrende!

Du er så flink i så mangt. Du kan strikke fine klær og lager nydelig mat sikkert ikke bare til snuppa de. Du er omsorgsfull og oppmuntrende. Du er veldig rolig og det føles som at du har all verdens tid. Du er så flink på photoscape og du kan sikkert mye mer som vi ikke aner om engang.
Gruet meg til første gangen vi skulle treffes når vi hadde de små i magene våre, men det var unødvendig. Det var virkelig koselig å treffe deg. Vi satt nok litt langt fra hverandre men jeg håper at jeg får mulighet til å treffe deg og snuppa de en gang igjen.[;)]
Du har en nydelig datter som kan være stolt av mammaen sin! Jeg er glad at jeg kjenner deg og hadde vært koselig å møte datteren din en dag også!
Jeg er glad vi har deg på forumet her. Mazter du er min september `09 "Kan alt mulig" mamma!
Klemmer fra oss[;)]