Ukens bruker uke 32: Mazter

neognurk

Gift med forumet
Kjære søte Mazter!!! Denne tråden er til deg!!!

Du var en av de første brukerne jeg la marke til. Føler at jeg har kjent deg lenge og du har vært med i tykt og tynt. Du kom med mange gode svar på spørsmålene jeg alltid stilte siden jeg ble gravid og du har alltid vært støttende og oppmuntrende!

Du er så flink i så mangt. Du kan strikke fine klær og lager nydelig mat sikkert ikke bare til snuppa de. Du er omsorgsfull og oppmuntrende. Du er veldig rolig og det føles som at du har all verdens tid. Du er så flink på photoscape og du kan sikkert mye mer som vi ikke aner om engang.

Gruet meg til første gangen vi skulle treffes når vi hadde de små i magene våre, men det var unødvendig. Det var virkelig koselig å treffe deg. Vi satt nok litt langt fra hverandre men jeg håper at jeg får mulighet til å treffe deg og snuppa de en gang igjen.[;)]

Du har en nydelig datter som kan være stolt av mammaen sin! Jeg er glad at jeg kjenner deg og hadde vært koselig å møte datteren din en dag også!

Jeg er glad vi har deg på forumet her. Mazter du er min september `09 "Kan alt mulig" mamma!

Klemmer fra oss[;)]

Mazter!

La tidlig merke til deg her inne ja, og etter hvert som man har blitt bedre kjent, så er jeg glad for å ha en annen "nerderinne" her inne, man følte seg ikke plutselig helt alene!

Og jammen er du flink! Alle disse fantastiske kreative prosjektene dine! Amazing.

Og alt du har gått i gjennom! Det setter ting litt i perspektiv, om at man egentlig ikke har det så fælt. Vi har jo gått gjennom mye av det samme, men lell. Du er sterk!

Yasmin er heldig som har akkurat deg som mor! Jeg tror og mener du kan gi henne en god og trygg oppvekst og gjøre henne til en reflektert og smart ung dame!

Pen er du også skal jeg si deg!

Mazter...

Du er en av de jeg tenker på først når jeg tenker på september-gjengen.

Du virker som ei herlig jente med mye kunnskap om veldig mye [:)]
Og en utrolig herlig mor for Yasmin! [:D]

Klem

Kjære Mazter Dama ?

Første gang jeg så nick'et ditt tenke jeg på en mester. En som mestrer alt, og det har sannelig ikke slått feil! Du har mestret alt fra et et vanskelig svangerskap (tenker da spesilelt på den siste tiden av svangerskapet ditt), mester i strikk, mester med bein i nesa og har funnet deg en super nederlender, mester i å lytte til ditt eget hjerte, og mester i å lytte til andre! Du kommer alltid med en oppmuntring til de som trenger det og du er veldig konstruktiv. Du sier hva du mener uten å få det til å virke som du er sinna eller nedlatende. Det er en egenskap som er gull verdt!

Søte jenta di... Ser alltids for meg henne der hun roter i strikkekurven din, har dradd tråd utover gulvet og virker SÅ fornøyd! Dét er bildet jeg har i hodet mitt. Så utrolig skjønn liten jente, og hun er heldig som har en mester-mamma! Kan tenke meg du har en liste i hodet ditt over alt du vil lære henne, og alt du vil hun skal gjøre. Og dette mestrer du fint!

Du er en fantastisk jente Mazter! Du er en av septemberene som setter spor, aktiv på BV eller ei: du er og vil bli husket!

Kjempe stor klem fra meg og Ella'n over havet ?

Kjære Mazter. [:D]

Du er en herlig jente med bein i nesa, og med stor kunnskap innenfor de fleste områder.

Jeg har vært så heldig å møte deg, men det har dessverre ikke blitt noen flere møter etter det. Satser på at det endrer seg i fremtiden! [:)]

Jeg vet at Yasmine har en super mor og en god venn i mammaen sin. [:)]

Masse klemmer fra oss!

Mazter!  

Når jeg ser nicket ditt, tenker jeg automatisk på Master of Puppers (Metallica) - så takk for deeet[8D]
Du er ei tøff og oppegående jente som har hatt dine tøffe runder her i livet. Du virker likevel å takle det veldig bra, og å ha både pågangsmot og styrke.
Du er støttende og viser omtanke for andre.
Du er veldig kreativ og virker å være et mulittalent!
Melissajenta di er bare sååå skjønn - nok et talent hihi![:D]

Du er en stor del av septemberforumet!

Mazter!
Du er ei kjempehyggelig og søt jente,du virker rolig og til å stole på,og er utrolig flink til å trylle fram flotte hjemmelagete plagg med henda dine[:D] Jeg er imponert[:)]
I tillegg virker du veldig dyrekjær,og det sier mye om en person synes jeg[:)]
Jenta di er utrolig nydelig og er heldig som har en mamma som deg[:)]
Klem

Til Deg Mazter..
du er en dame med beina plantet veldig godt på jorden,omsorgsfull av deg.
du er enormt kreativ av deg også.
du er sterk tanke på alt det du har gjennom godt i det siste.
syns du er snill og hjelper til om en trenger hjelp eller råd.tusen takk for at du er her inne på babyverden.
DU ER EN KJEMPE SNILL OG GOD MAMMA FO YASMIN...

Flinke kreative Mazter [:D].
Når eg tenker på septemberforumet er du og din herlige Yasmine noen av dei første eg tenker på[:D].
Deke er så herlige [:)].

Mazter;

en racer på å strikke. Monsterbuksene dine er kjempefine! At du har tid og ork til det er helt fantastisk.
Du virker til å være en god husmor og en kjempeflink "reservemamma" til dine bonusbarn fra Nederland.

Du er virkelig en kreativ sjel!

Flott mamma til søte Yasmin!

Mazter[:)]

Du er ei jente som er tvers gjennom snill og god[:)] Du viser stor omtanke for andre mennesker og har alltid en klem å dele ut. Du slår meg også som en meget fornuftig jente, som har beina godt plantet på jorda.[:)]

Må også få si at jeg synes du er utrolig kreativ. Monsterbuksene dine er jo bare så fine[:)]

Du har mye å bidra med på septemberforumet og jeg er glad for at du her en del av gjengen her inne. Yasmine kunne ikke fått noen bedre mamma enn deg[:D]

Klem fra oss[:)]

Ser jeg har oversett denne så jeg tar den nå jeg[:)]

Mazter

Må si at du er ei utrolig skjønn og herlig jente!
Åsså så kreativ da! Må si at jeg er mektig imponert, du er dyktig!

Er så glad for at du er inne på september forumet, å hobby forumet[:)]
Du er en inspirasjon for oss alle[:)][:)][:)]

Stor klem fra meg!

Back
Topp