Ukens bruker, uke 25: MorStine

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
MorStine...
Ord som dukker opp i hodet mitt når jeg tenker på deg er:

Sprudlende                     Nydelig

Kjempegod mamma

Følsom
                                 Positiv                      

Morsom

Moden

Omsorgsfull

Empatisk

Varm

Støttende

Du bryr deg virkelig om mennesker rundt deg, du er åpen og har en væremåte/personlighet som gjør at det er umulig å ikke like deg. Du fremstår som ydmyk noe som er en virkelig styrke hos et menneske. Du virker rett og slett som ei klok jente, og det til tross for din unge alder (hilsen bestemor hihi[X(])

Jeg blir alltid glad av å se nicket ditt, for jeg forbinder det med bare positive ting[:)]
Du har en flott familie med kjekk mann  og ei nydelig datter som er en tro kopi av deg[:D][:D]

Klem fra meg til deg Stine!

MorStine;

Tross din unge alder så virker du veldig moden. En flott mamma til søte Helene!
Du er ærlig og står på! Har virkelig hevet deg over vitnemålet ditt som du har vært så bekymret over!
De på skobutikken har virkelig valgt riktig person ved å ansette deg!

Du virker som ei god jente med masse godt humør!

MorStine... du er ei jente som jeg blir glad av å "se" her inne. Du slår meg som en skikkelig sprudlene jente som gir mye av deg selv. Du kjemper deg gjennom det som kommer av motgang, og beviser bare ordtaket "det som ikke dreper deg gjør deg sterkere" [:)]

Knall godt humør og ei fornuftig jente som bringer med seg mye positivt til oss andre her inne [:D]

*goklem*

MorStine;

Du slår meg som en meget moden og reflektert ung dame som har mange kloke ord og råd å komme med. Du viser tydelig omtanke for andre mennesker og har alltid et trøstendes ord og en klem å gi til en som trenger det.
Du er positiv og tar initiativ til mye her inne på forumet, og jeg er veldig glad for at du er en del av september 09[:)]
Du virker også som en sterk jente, som ikke lar seg knekke av motgang.
Sist og ikke minst er du en fantastisk mamma for lille Helene[:D]

*klem*

MorStine:
Det er så mye positivt man kan si om deg,du er ei kjempejente,søt og omsorgsfull[:)]
Flink til å svare på tråder,og kommer alltid med oppmuntrende og gode ord,har i hvert fall hjulpet meg[;)]
Du har pågangsmot og kjempeflink,som bl.a rodde i land den nye jobben din på en kjempefin måte
Du har ei nydelig datter og virker som en kjempegod mor for henne!
Du er en stor og viktig del for forumet vårt,og finner på mye hyggelig for oss her inne[:)] Kjempeglad for at du er en del av september 09!
Klem[:)]

Du er GulleGod du, MorStine!
Du har saklige og gode svar i alle diskusjoner du bidrar i, omtenksom og omsorgsfull!
Tøff jente med stå-på-vilje, og alltid et smil eller en klem til de som trenger det. [:D]

Kjære MorStine ?

Jeg føler jeg kjenner deg veldig godt nettopp fordi du har vært på forumet så lenge og bidratt med så mye.
Så det er mye jeg kan si om deg: du er en kjempe søt person som alltid har noe positivt å si, selv i en vanskelig situasjon. Selv har du lettet på ditt eget hjerte og har slått sterkere tilbake i énhver situasjon, blandt annet jobbmessig: så gratulerer med jobben på skobutikken! [:)]

Jeg tenker på deg hver gang jeg ser en Hello Kitty, og det var senest et par dager siden... Så et metall etui med Hello Kitty sjokolade i. [:D] Så også noen tøffe små baby tøfler i en annen butikk... Tja, du vandrer rundt i hodet mitt når jeg er ute og vandrer selv!

Du har en kjempe flott personlighet med mye stå-på-mot og er en aldelse likandes jente!
Setter du nesa hitover en gang har jeg veldig lyst å møte deg! [:)]

Det var kjempe hyggelig å "jobbe" med deg ang. header designet! Bare si fra om du trenger mer hjelp!
Og helt til slutt: takk for at du er med på å bidra til septemberforumet vårt og at du rett og slett er den personen du er!!!! ? ? ?

Du er bare god du!!!
Svarer bra på tråder, ærlig, men rettferdig. I like it [:)]
Bein i nesa, men følsom og veier dine ord.
Har humor uten at det blir fjåsete. (Som det vel av og til blir fra denne kanten)

Du virker som en super mor, Helene er heldig!!!

Håper du fortsetter å henge her så lenge jeg er her [:)]
Stor klem!

Har jo helt glemt denne jeg[:o]

MorStine du er godhjerta, inspirerende og en stor gledesspreder her inne!
September 09 ville ikke vært det samme uten deg, det skal du vite[:)]

Fortsetter bedresentennaldri runden min med deg, jeg!

MorStine! [:)]

Du er herlig, du! [:D] Så god og støttende som du er, føler du bobler over av omsorg og empati! Du virker som en kjempegod lytter, og du kommer med gode ord og gode råd - uvurderlig er det! [:)]
Du har vært så kjempeflink som har fått deg jobb og alt - ble så utrolig glad når du fortalte det. De du jobber for er heldige som har kapra deg [:)]

Jenta di er nydelig, og jammen er hun lik mammaen sin!! [:)]

Klem fra Herman og mammaen

MorStine

Du virker som en veldig flott jenta og en veldig god mor for lille Helene. Hun er bare nydelig. Du virker som veldig beskjeden men du har all grunn til å være stolt av deg selv. Du har mange positive ord til å komme med til andre. Du bidrar til at september forumet er et hyggelig sted å være.

Klem til deg fra oss

Back
Topp