Ukens bruker uke 24 - MammaOkt

OldieGoldie

Elsker forumet
Jammen ble du jomfrubrukeren, MammaOkt..

Og det fordi du er en kjempe jente som alltid har gode ord å komme med, og jeg ser på deg som en sterk dame som absolutt ikke lar seg knekke av noe. Du har en kjempe flott evne til å holde deg saklig uansett hva som blir diskutert, og du en fin egenskap ved å sette deg inn i andre sin situasjon og se flere sider av en sak.

I tillegg skal du jammen ha ros for at du har kommet deg så fint gjennom denne permisjonen med tanke på de problemene du har truffet på din vei. Du er virkelig en kjempe jente som som alle er veldig glade for å ha på forumet vårt!!!

Grattis![:D]

...Hva er dette for noe?[8D]
-----------------------------------------
Må skrive noen ord jeg og[;)]

Du er en kjempe flott, sterk, omtenksom, klok og positiv person!
Du er og den jeg la merke til først da jeg kom til dette forumet.
Alltid gode svar å få[:)]

MammaOkt er en knallgod jente med mye godt humør, som fortjener dette som en liten oppmuntring i all motgangen du har hatt den siste tiden. Det har vært litt for mye for deg stakkars, men at du klarer å ta alt med så godt humør er beundringsverdig.

Du har alltid kloke ord å komme med, og ørene dine settes stor pris på [;)]

Er veldig glad for at du er en del av septemberforumet, og håper du vet at du settes stor pris på, både her i i virkeligheten [:D]

MammaOkt er rett og slett ei kjempejente[:D]
Du har alltid noe positivt å si om alle og har alltid et godt råd å komme med.

Jeg beundrer stå på viljen din med tanke på alt du har vært i gjennom i permisjonstiden din. Du slår meg som en tøff og strek jente som ikke lar seg knekke.

Du viser stor omtanke for andre og er alltid med og jubler eller trøster, hvis det er noen som skulle trenge det[:)]

En annen egenskap jeg liker hos deg er at du alltid forholder seg saklig, uansett hva som diskuteres.[:)]
Synes også at du er veldig flink til å komme med nyttig info om forskjellig ting, f eks om mme.

Er veldig glad for at du er en del av September 2009[:)]

Stå på[:D]

MammaOkt er ei super jente som har fått mye motgang i permisjonen med lillegutt.
Du fortjener absolutt og få denne tittelen først!

Pen dame med nydlige unger!!

MammaOkt; du er god du! [:D]

Alltid et vennlig ord og saklige svar på tråder. Har vel sjeldent eller aldri sett deg quote. Du bruker dine egne ord når du skal svare, og du svarer så utfyllende slik at det er lett og se at du har virkelig tatt deg tid til å svare.

Du har to herlige barn, og du er ei vakker jente! (Vi er vel jenter selv om vi er over 30?! [:D])

Og du passer forresten kort hår VELDIG godt! Husker godt dine frusterasjonstråder over håret ditt! Selv skjønte jeg aldri hvorfor du var så misfornøyd, for jeg synes du passet sveisen så godt!

MammaOkt: Du er ei nydelig jente med nydelige barn[:)]
Du er alltid velformulert og svarer alltid helhjertet på innlegg,kommer med veldig mye kloke ord[:)]
Du har vært gjennom en del motgang i permisjonen og virker som en sterk person som ikke lar seg knekke så fort[:)]
Det er kjempefint å ha deg her inne på September forumet[;)]

Du er alltid positiv mot andre, til tross for at du har hatt en del motgang i permisjonstiden. Synes du virker utrolig sterk!

Setter også pris på at du alltid svarer godt og utfyllende på alle tråder! [:D] I tillegg er du så nydelig at jeg blir helt borte i bilder av deg [8D][:D]

Kjære MammaOkt. Er det noen som fortjener denne første ukens brukertråden, så er det deg!!

Du er ei sterk jente, med en enorm stå-på-vilje når det kommer til bana dine, og den har du jammen fått bruk for i år stakkars[&o] Håper virkelig at prøvelsene snart er over, og at du kan få kost deg med Christian (og Sofia) sånn som du fortjener[:)]

Det er beundringsverdig at du på tross av egen motgang, alltid tar deg tid til å forstå og svare på andres problemer. Du har alltid kloke gode svar, enten det er i en diskusjon eller andres bekymringer, og det setter vi nok alle pris på. Tror nok at du er den brukeren ALLe her inne føler at de har et forhold til

Du er uten tvil en av de peneste jentene jeg noen gang har sett, (og det skal du ikke tulle bort med at det er bra det finnes sminke og annet tull![>:][;)]) og ungene dine er virkelig nydelig begge to. Christian blir nok hjerteknuser nr en skal du se[:D]

Jeg setter umåtelig pris på deg og den du er, og ikke minst at vi har deg her inne. Hvis du noengang er i de trønderske trakter må du gi lyd fra deg, for du er definitivt en av de jeg jelst vil møte her inne[:)]

Noen ord om deg:

Søt god Vakker Omtenksom Sterk morsom nydelig
klok støttende aktiv utholdene fintrivelig kunnskapsrik

Stor klem![:)]

MammaOkt... hvor skal jeg begynne? Jeg har så mye på hjertet til nettop deg! ???????
Du er først og fremst en kjempe pen jente! Jeg har sagt det før og sier det igjen: Hot Mama!!! (eller sexy som jeg beskrev deg for en tid tilbake [:)])
Du har alltid noe positivt å komme med selv i en tråd det oser negativitet av! Du quoter aldri og bruker alltid dine egne ord og gjør alle innlegg veldig personlige. Det er vel derfor jeg føler jeg "kjenner" deg
så godt.

Du er en virkelig stå-på-mamma og setter familien og venner i første rekke. Du har rett og slett et stort hjerte av gull!!! Husk bare på å ta en pust i bakken og plei deg selv i ny og ne: er det noen som virkelig fortjer selvpleie og bortskjemming så er det deg!

Tusen takk for at du er den du er og alt du bidrar med her på septemberforumet!

En kjempe stor klem går din vei [:)]

Å herreguuuuud dere er jo bare så fantastiske jenter!!
Sitter med tårer i øynene jeg nå, over de flotte og rørende ordene dere har skrevet til/om meg. *snufs*

Tusen takk jenter, vit at jeg setter veldig stor pris på at dere har tatt dere tid til å skrive så personlige og utrolig gode ord om meg, FOR en gjeng herlige jenter dere er altså!

Vet jammen ikke hva jeg skal si jeg, ble temmelig satt ut må jeg innrømme -  men hvert eneste ord som er skrevet tar jeg med meg og lagrer i sinn og hjerte (æsj det hørtes kleint ut, men pytt pytt[X(]), og skal dra de frem når de tunge dagene kommer. En skikkelig "pick me up" dette her!
Er så glad for at jeg er en del av septembergjengen, for her er det jammen mange varme og flotte mennesker som gir av seg selv.[:)]

Kjempebra initiativ å lage ukens bruker, og tusen takk for at jeg fikk æren av å være den første![:D]

Sender hver enkelt av dere en stor og knusende klem fra meg

MammaOkt, damen med bein i nesen og god stå på vilje! Du fortjener så absolutt denne tittelen da du er en av de her inne som kommer med masse kloke ord og kansje gir oss alle en "vekker" når en de fleste av oss er like "negative" i en tråd.
Å håper du og familien snart får bare oppturer slik at dere kan bare nyte familielivet og komme dere tilbake til hverdagen. Men når det har sagt så har du så absolutt vært sterk og stått på, og viser at du er en dame som BRYR seg om de rundt seg, kjemper, lytter og gir oppmuntringer alikevel om du kansje ikke har det lett selv!

Klem fra ei som er glad hun er på samme forum som deg[:D]

MammaOkt du er en skikkelig ressurs til dette forumet!
Du har alltid ett svar til alle, er sakelig og deler dine erfaringer med dem som trenger hjelp!

Vet vi ikke alltid har vært enige i diskusjoner, men du er en person jeg liker å diskutere med og ikke minst respekterer i en diskusjon. Det er for at du alltid er sakelig!

Ditt sprudlene humør er virkelig ett frisk vind pust og jeg husker at du var en av de aller første som kommenterte mitt første innlegg her inne.
Du får virkelig folk til å føle seg velkommen[:)]

Dine 2 herlige unger er heldig som har en så flott og flink mamma som deg.

Go klem fra meg  til deg
[:)][:)][:)]

MammaOkt virka som ei jente med masse posetiv energi.

Du er den første jeg husker herfra. MammaOkt. Du hadde et nydelig bilde av jenta di som avatar. Du lagde mange koselige tråder, og svarte alltid på andres tråder... og det gjør du fortsatt da, selv i en trøblete tid.

Du er klok, omsorgsfull og morsom.... også er du en skikkelig hot mama!!!! [:)][:)][:)][:)]

MammaOkt, du er vel en av de jeg husker best fra starten av.
Synes det er veldig kjekt at du er her inne på september, og du har vært en stor ressurs i alle de snåle spørsmålene og bekymringene som dukker opp i en førstegangsmammas hode. Både under svangerskapet, og nå etterpå.
Synes det er fantastisk hvordan du klarer å stå på, selv om du har hatt en tøff periode. Håper du klarer å ta vare på deg selv også oppi det hele!

Du er ei kjempejente!!![:)] Og din to herlige barn er heldige som har akkurat DEG til mamma![:)][:)][:)]

ORIGINAL: MorStine

Dytt!

Er ikke uka over?

Skal ikke egentlig MammaOkt velge nestemann ut nå?

ORIGINAL: snupsidupsi

ORIGINAL: MorStine

Dytt!

Er ikke uka over?

Skal ikke egentlig MammaOkt velge nestemann ut nå?

Uken varer ut i dag :)

Back
Topp