*Ukens Bildekonkurranse. UKE 36*

snusmumrik

Forumet er livet
OOOH! Det var kult tema! Blir spennende å se hva som skjuler seg av morsomme og dristige bilder[:D][:D]

ORIGINAL: Sunshine1983

OOOH! Det var kult tema! Blir spennende å se hva som skjuler seg av morsomme og dristige bilder[:D][:D]

Håper det ja... [:)]
Har sendt PM til vakthavende admin, så håper det skjer noe snart [:)]

Jeg kunne laget et helt album!!!!

Oooooh looooord...

KANONBRA tema!!!

Kan vi sende de på PM???[8D][8D]

ORIGINAL: Krøsamaia

Jeg kunne laget et helt album!!!!

Oooooh looooord...

KANONBRA tema!!!

Kan vi sende de på PM???[8D][8D]

Hehe... joda, men det hjelper lite når avstemningen kommer [8D]

Huff, for et fælt bilde...[8D] Har sååå mange å velge i, så kan hende jeg bytter senere[;)][8D]

Vad bra tema[;)]

Här kommer en bild som jag tog när jag förfestade med min bror o hans kompisar nu i sommar. En kompis till min bror tyckte han skulle vara lite rolig o låtsas ta min bror mellan benen [:D] Blev en ganska kul bild, men den borde väl egentligen blivit raderad, hehe [;)]

HEHEHEH...ler meg i heeeel [8D] Bilde tatt av meg på Lørdag når me sko i bryllup,måtte posera for typen, å då klare eg jo ALDRI å holda maskå [8D]

Hahahah... jeg dauer... så mange bra bidrag [8D]

skikkelig heldig bilde av meg i bryllupet vår (for 5 år siden på fredag)

*bilde sletta*

[X(][X(]

Huff, dette er definitivt et bilde som burde vært slettet.... Mellomste hadde vært å sneket seg inn på rommet vårt, og tatt disse med seg tilbake i sengen sin og sovnet med dem [X(] (Jeg var gravid, og han skulle lære seg å sove i ordentlig seng...slik gikk det [&o])

Vanskeligt å bara velga et fra samlingen min ja!
Her e eg litt saiko når eg sko finna någe i kofferten når me va i sverige! [8D]

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

Huff, dette er definitivt et bilde som burde vært slettet.... Mellomste hadde vært å sneket seg inn på rommet vårt, og tatt disse med seg tilbake i sengen sin og sovnet med dem [X(] (Jeg var gravid, og han skulle lære seg å sove i ordentlig seng...slik gikk det [&o])

HAHA, så genialt!!

ORIGINAL: Sunshine1983

HAHA, så genialt!!

Det er ikke et bilde som kommer med i familiealbumet, for å si det slik...[:-] endret bildet så ser dere hele greia.

Fantastisk

ORIGINAL: overasket

Fantastisk

jaj eg vet alt hvem som får min stemme [;)]

Ikke nok med at jeg ser ut som en mentalpasient på dt bildet ... men i tilegg så var jeg midt oppi en lysninsprosess med håret så det ser jo heller ikke så bra ut ...
den dama ved siden av er ei venninne .. men skulle nesten tro at ho lurte på what a freak is this ??
Fulle og gærne  

Back
Topp