UKENS BILDEKONKURRANSE (uke 3)

Fått sin egen Emily

Gift med forumet
Tema for ukens konkurranse er "GOD OG VARM"

Vil se bilder av alle småttisene pakket inn i vogna/voksiposen/favortittdressen/bilstoleposen/koseteppet sitt o.l.

På trilling opp tell ho bæsta å han bæstefar^^,

Noel klar for biltur. Gi beskjed om dette ikke er godkjent bilde. Han sitter jo i bilposen, men den er ikke glidet igjen. Men skal love deg at han er god å varm der han sitter ;)

[&:][&:][&:][&:][&:][&:]Får jo aldri lasta opp bilder, jo. Prøvde å ta ett fra FB nå, men det gikk heller ikke[:@]

Oi, plutselig fikk jeg det til.........Det blei litt stort, da.
Her er Emmely inni koseteppet og voksiposen på trilletur med storesøster.

Godt innpakket, oppå dynen, med det fine strikketeppet over seg. 5 dager gammel.
Strikketeppet kjøpte min mormor i Italia når min søster ble født for snart 25 år siden!

Linnea er god og varm i bilstolen sin med nøstebarndress og bilpose [:D]

Pakka og klar i vogna for å levere storebror i bhg

Alle er godkjent for de som lurte på det - og alle bildene er HERLIGE

Ååå nydelige innepakka beibisser altså - ser så godt å ligge i vogna , sku ønske det var meg ofte jeg [8D]

Enig med deg, KathMor[quote]ORIGINAL: KathMor

Ååå nydelige innepakka beibisser altså - ser så godt å ligge i vogna , sku ønske det var meg ofte jeg [8D]

VAKRE EMMELY!!! Det så deilig ut det[:D] Søt hun er, Luske!!! Savner deg på Oslotreffene[;)]

Takk takk, ja hun er søtJeg har flytta opp til Skjetten, så vi sliter litt med å komme oss til byen i tide nå som jeg ikke har bil. Men denne uka og neste er jeg masse på Torshov og pusser opp, så da vil jeg gjerne møtes en dag på Storo. (unntatt torsdager)
ORIGINAL: Mommy86

VAKRE EMMELY!!! Det så deilig ut det[:D] Søt hun er, Luske!!! Savner deg på Oslotreffene[;)]

dytt

Back
Topp