moskata Forumet er livet 1 Sep 2008 #1 siden det er så mange som pusser opp gammle møbler vil jeg gjerne se.......gjerne med før og etter bilder[:)] *Mitt fineste opp pussingsmøbel*
siden det er så mange som pusser opp gammle møbler vil jeg gjerne se.......gjerne med før og etter bilder[:)] *Mitt fineste opp pussingsmøbel*
ostepoppen Gift med forumet 1 Sep 2008 #2 sånn var det før da: (kopiert bilde fra Finn.no, da jeg glemte å ta førbilde) og sånn ble det:
K Kaizer Forumet er livet 1 Sep 2008 #3 Har visst ikke før bilde av kommoden min [&:] Men den var sånn i fargen...: (bilde fra tilfeldig på finn.no) Etter pussing, vasking og mye maling + tapetsering ble den sånn [:D] Kjempefornøyd!
Har visst ikke før bilde av kommoden min [&:] Men den var sånn i fargen...: (bilde fra tilfeldig på finn.no) Etter pussing, vasking og mye maling + tapetsering ble den sånn [:D] Kjempefornøyd!
T Tullann Elsker forumet 1 Sep 2008 #4 Her er mitt skap fra 1800 tallet. NÅ bildet vises ikke så godt, men det er iallefall malt hvitt og lasert hvit i dørene og på sia! FØR: NÅ:
Her er mitt skap fra 1800 tallet. NÅ bildet vises ikke så godt, men det er iallefall malt hvitt og lasert hvit i dørene og på sia! FØR: NÅ:
K Kattepus Glad i forumet 2 Sep 2008 #7 Før bilde av Bonde sjenken fra Ikea i bøk. Etter. Ett srøk oransj maling, tre strøk valnøttbeis, tapet på glassdørene og nye glassknotter.
Før bilde av Bonde sjenken fra Ikea i bøk. Etter. Ett srøk oransj maling, tre strøk valnøttbeis, tapet på glassdørene og nye glassknotter.
Snøjenta Forumet er livet 5 Sep 2008 #11 Her var det mange fine ting!! Min kommode er puslete i forhold, men legger inn bilde etter oppfordring... [8D] Før: Etter: Skal ha disse håndtakene på, men de måtte bestilles og kommer ikke før i neste uke...:
Her var det mange fine ting!! Min kommode er puslete i forhold, men legger inn bilde etter oppfordring... [8D] Før: Etter: Skal ha disse håndtakene på, men de måtte bestilles og kommer ikke før i neste uke...: