Ukens bilde uke 31..!

Ariana

Forumet er livet
1:

2:

3:

4:

5:

6:
*poff*

7:

8:

9:

10:

11:

12:

13:

14:

15:

nr. 13.

Nr 2 [:D][:D]

For noen herlige sove barn![:)] Ble 2 denne gangen! Kjempe skjønt bilde!!!

Masse fine bilder her, å det ble nummer 2 på meg[:D]

ble nr 15

savner og kose sånn!!!! Gjore det altid før...nå har han ikke tid....[:o][:D]

nr 2 [:D]

nr.9, skjønningen... [:D]

nr 2[:D]

Nr1[:D]

nr 1

hører ikke til akkurat her men tok meg friheten til å stemme på nr 5 jeg
håper ikke det gjør noe[;)]

ORIGINAL: bente:

70 stemmer og bare 18 innlegg? [8|] Håper flere skriver hvem de stemmer på neste gang! [:)]

håper eg også... er jo liksom meningen det.... Vertfall fra oss som er med i konkuransen... Men har vell kanskje noe med at det er folk fra andre forum som stemmer også, at det er derfor det blir litt "ikke" skrevet stemmen...

ORIGINAL: Ariana

70 stemmer og bare 18 innlegg? [8|] Håper flere skriver hvem de stemmer på neste gang! [:)]

håper eg også... er jo liksom meningen det.... Vertfall fra oss som er med i konkuransen... Men har vell kanskje noe med at det er folk fra andre forum som stemmer også, at det er derfor det blir litt "ikke" skrevet stemmen...

Jepp sikkert derfor!!!!

Men noen har jo skrevet selv om de ikke er med også [:D]
Krysser fingrene for neste gang!!!!!

kanskje lurt å skrive at dem som stemmer må skrive hvilket nr dem stemmer på, for det er ikke sikkert at alle er helt klar over det eller kommer på det.

ORIGINAL: pusi82

kanskje lurt å skrive at dem som stemmer må skrive hvilket nr dem stemmer på, for det er ikke sikkert at alle er helt klar over det eller kommer på det.

de fleste her inne vet det... Men er ikke alle som ikke hører til på født i november som gjør det... Det står jo i reglene for ukens bilde at vi som er her skal skrive hvem vi stemmer på...

Da satser vi på at folk skriver neste gang. [:D] For det er jo fullt lov for andre å stemme. Men jeg synes det er et poeng er å se hvem som stemmer hva. [:)]

er helt enig med deg bente:... [;)]

Back
Topp