Neener Elsker forumet 28 Mai 2007 #1 Temaet for denne ukes bildekonkurranse er : LEKETID [:D] Babyene har vel ikke så mange leker enda, men de har vel begynt å utforske litt på leketeppet? Rangler, bamser etc[:)]
Temaet for denne ukes bildekonkurranse er : LEKETID [:D] Babyene har vel ikke så mange leker enda, men de har vel begynt å utforske litt på leketeppet? Rangler, bamser etc[:)]
Ju9ta Forumet er livet 28 Mai 2007 #4 Her er snuppa me favorittleken sine for tida..[:)][:D] Så nydelig atte.. Og ivrig i lekinga..[;)]
Kaya Forelsket i forumet 28 Mai 2007 #5 Adam rister iherdig på ranglen så litt vanskelig å fange et blinkskudd[:D][:D]
Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018* 28 Mai 2007 #6 Uroa er populær [:D] (mulig jeg skifter bilde etter jeg har kommet hjem fra pinseferie)
H Heather Gift med forumet 29 Mai 2007 #7 Her har faren hjulpet litt til, håper på at datteren blir en ivrig fotballspiller [:)]:
barehege Forumet er livet 31 Mai 2007 #10 Syns alltid det er så vanskelig å velge hva slags bilde jeg skal sette inn.. [&:][:D]
x1xMadre Mia Glad i forumet 1 Jun 2007 #15 Her er ikke leker på langt nær så moro som en treningsøkt på teppet! Prøver å krabbe, men beina rekker liksom ikke helt ned... Magen er i veien! [:D]
Her er ikke leker på langt nær så moro som en treningsøkt på teppet! Prøver å krabbe, men beina rekker liksom ikke helt ned... Magen er i veien! [:D]