Ukens bilde (uke 18)

Vintergullnr2

Elsker forumet
Er Laban og Ludri enige med meg om at temaet for denne ukens bilde blir badebilde av babyene??? [:D]

Her bader Sander..Den grå flekken fikk jeg når jeg tok bort røde øyne..[:@]

Badejenta Isabell [:D]

ORIGINAL: Marie84

Celina bader..[:)] 

Den stampen der med sånn sete som hun ligger i ser jo genialt ut.... Får man kjøpt sånne seter??? Eller kom det med karet??

ORIGINAL: KaKe

ORIGINAL: Marie84

Celina bader..[:)] 

Den stampen der med sånn sete som hun ligger i ser jo genialt ut.... Får man kjøpt sånne seter??? Eller kom det med karet??

Det kjøpte jeg i svinesund Happyland[:)] Kan kjøpe utenom balja ja[:)] den er kjempe kjekk å ha

..........

ORIGINAL: Emilie`s mamma

her bader Emilie...[:D]

Så søt [:)] Ser ut som det er ett sånt kaninøre som henger på hode (skummet) hehe

ORIGINAL: KaKe

ORIGINAL: Emilie`s mamma

her bader Emilie...[:D]

Så søt [:)] Ser ut som det er ett sånt kaninøre som henger på hode (skummet) hehe

takk takk.. er pappaen hennes som lekte seg litt når ho bada... syns det er så morro og bade ho han se.. [:D]

her er martine bare 4 uker gammel[:D] meningen om å bade var så som så for den lille prinsessa[:)]men nå elsker hun å bade[:)]

Her er gullet mitt, som bare ELSKER å bade

[:D] Så mange fine bilder da!!! Skal prøve å å få knipset et jeg også..[8D] 

.

hehe.. hun har et så fantsatisk nydelig hår!! smelter hver gang jeg ser henne!! 

Her er da min nydelige Filip som nyter et deilig bad [:)] ikke helt nytt bilde da men [8|]

Thea Elise og en veldig nysskjerrig hund (Nemo)[:D][:D]

Back
Topp