Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Arianne SmartASS
Nr.9![:D]
Kommer aldri til å glemme det bildet!!![:D]
ORIGINAL: Gollemor
Jeg synes det siste bildet er motbydelig. Ikke fordi jeg synes bæsj er ekkelt, men fordi jeg mener det er så ufattelig unødvendig å ta bilde av utbæsja babyer. Skjønner ikke at folk synes at det er morsomt! Skift heller på den stakkars babyen med en gang.
Bilde nr 9 har jeg stusset over før.. vekslet mellom å tenke "herregud for et brød av en mamma" og "jeeez, snakk om perfekt timing"! Og jeg regner med mammaen neppe hadde lagt ut bildet i morsomme sammenhenger hadde fallet endt tragisk[:)]
Jeg stemte forresten på nummer 3[:)]
ORIGINAL: oiskipoiski
ORIGINAL: Gollemor
Jeg synes det siste bildet er motbydelig. Ikke fordi jeg synes bæsj er ekkelt, men fordi jeg mener det er så ufattelig unødvendig å ta bilde av utbæsja babyer. Skjønner ikke at folk synes at det er morsomt! Skift heller på den stakkars babyen med en gang.
Bilde nr 9 har jeg stusset over før.. vekslet mellom å tenke "herregud for et brød av en mamma" og "jeeez, snakk om perfekt timing"! Og jeg regner med mammaen neppe hadde lagt ut bildet i morsomme sammenhenger hadde fallet endt tragisk[:)]
Jeg stemte forresten på nummer 3[:)]
[&:][:-]
Regner med at fallet var en ulykke, og at hun ikke satt å venta på at hun skulle falle for å få et blinkskudd til babyverden. Så synes ikke du har rett til å en gang tenke at hun er et brød av en mamma [;)]