Ukens bilde uke 18 avstemming

sandnes86

Forumet er livet
Tema : oisann

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Jeg ler meg skakk og skvett i hjel av nummer 7!!!
Hahahaa, dritbra tema!

Jeg stemte nr 7... det er litt oisann :) Bra tema!! :D:D

Nr 9 [:D]
Stakkar liten, håper det gikk bra [&:][8D]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Nr.9![:D]

Kommer aldri til å glemme det bildet!!![:D]

jeg er jo barnemishandler som lar barnet mitt falle, fikk jeg jo høre her på bv[8D]

7 [:D]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Nr.9![:D]

Kommer aldri til å glemme det bildet!!![:D]
[:D][:D]

9[:D] Haha lenge siden det bilde har blitt vist...hahaha[:D]

Jeg synes det siste bildet er motbydelig. Ikke fordi jeg synes bæsj er ekkelt, men fordi jeg mener det er så ufattelig unødvendig å ta bilde av utbæsja babyer. Skjønner ikke at folk synes at det er morsomt! Skift heller på den stakkars babyen med en gang.

Bilde nr 9 har jeg stusset over før.. vekslet mellom å tenke "herregud for et brød av en mamma" og "jeeez, snakk om perfekt timing"! Og jeg regner med mammaen neppe hadde lagt ut bildet i morsomme sammenhenger hadde fallet endt tragisk[:)]

Jeg stemte forresten på nummer 3[:)]

[:)]

ORIGINAL: Gollemor

Jeg synes det siste bildet er motbydelig. Ikke fordi jeg synes bæsj er ekkelt, men fordi jeg mener det er så ufattelig unødvendig å ta bilde av utbæsja babyer. Skjønner ikke at folk synes at det er morsomt! Skift heller på den stakkars babyen med en gang.

Bilde nr 9 har jeg stusset over før.. vekslet mellom å tenke "herregud for et brød av en mamma" og "jeeez, snakk om perfekt timing"! Og jeg regner med mammaen neppe hadde lagt ut bildet i morsomme sammenhenger hadde fallet endt tragisk[:)]

[&:][:-]

Regner med at fallet var en ulykke, og at hun ikke satt å venta på at hun skulle falle for å få et blinkskudd til babyverden. Så synes ikke du har rett til å en gang tenke at hun er et brød av en mamma [;)]

ORIGINAL: oiskipoiski

ORIGINAL: Gollemor

[&:][:-]

Regner med at fallet var en ulykke, og at hun ikke satt å venta på at hun skulle falle for å få et blinkskudd til babyverden. Så synes ikke du har rett til å en gang tenke at hun er et brød av en mamma [;)]

noen har ikke fått seg noe på lenge forstår jeg?[8D]

jeg får gjenta historien atter en gang da:
vi var på hotell i athen, hun var 15 mnd og klatret opp på et lavt bord og deretter opp i vinduskarmen. Dette syntes jeg var kjempekult, så jeg ønsket å ta bilde av henne i vinduet med all trafikken i bakgrunnen (bodde i en hovedgate med ørten filer, jeg kommer fra møre og romsdal så jeg synes trafikk er eksotisk).
Jeg tok opp kameraet, fikk tatt et bilde, også endret hun stilling i vinduskarmen, mistet balansen og falt (som dere ser).
Jeg slapp kameraet med engang jeg så hva som skjedde, men hadde rett før trykket på tabildeknappen, og på bildet kan dere se at reisesenga hennes vises helt foran på bildet, og det er fordi kamereaet er på vei ned i samme øyeblikk som hun faller.
fallet var ikke høyt, det ser mye verre ut enn det var. hun landet i noe lignende krabbestilling oppå bordet (som folk ikke legger merke til med det første) og jeg var der før hun rakk å gråte, og dermed ble det ingen gråt, skrubbsår, brekte bein, armer, legger o.l.[8D]

Back
Topp