Ukens 1. UL 31+1

Julita

Forumet er livet
I dag fikk vi bekreftet det vi mistenkte sterkt forrige kontroll: Surrelegen var ikke helt stø i målingene sine (eller... han var way off, så nesten ikke godt å si hva han har målt egentlig, menmen ). Bra vi ikke fikk falske forhåpninger, hvertfall .
Ny (3. i vikarrekka) lege idag- og hun målte snuppene til å følge sin kurve helt fint. Storesøster ble estimert til 1900 g, og minstemor til litt over 1000 g.
Vi skal tilbake på fredag - og legen forberedte oss på at hver av de neste kontrollene kan bli vår siste - dvs. at vi der og da kan få beskjed om at jentene skal ut en av de nærmeste dagene. Kommer an på blodgjennomstrømningene hos minstemor. Håper jeg får gå noen uker til da, men er ikke noe krise om de kommer nå altså - vi er så klare som man kan bli, tror jeg

Åååå, så kjekt å høyre at minsta er komt seg over kiloet! [:D] *tareinaldrisålitenhappydancefordet*
Spennande tider framover for deg, satsar på at det endå går eitpar veke, til det beste for alle. Ooo, kjenner eg gleeedar meg til sjå bilde og ellers høyre alt om godjentene dine! [:D]

Så bra at dere ikke fikk falske forhåpninger etter sist ul da, makan til surrelege...[8|]
Hurra for minste snuppa som har bekka over 1 kg[:)]
Håper du får ruga i noen uker til, så de vokser seg enda større[:)]

Spennende! Håper du får gå en stund til, og at du rekker å legge inn bilde av magen! Bra at minsta har kommet over kiloen. [:)]

For en dustelege.. Men så godt å høre at lillesnuppa er passert 1 kg! [:)]

Kjedelig at forrige lege tok feil da.
Men supert at minstemor er over 1kg! [:D] Og nå blir det jammen spennende fremover!

woohooo!!

kossn e formen din om dagan??

Back
Topp