Ukene smerter i hoftene

Maiken2014

Forelsket i forumet
Har noen ilende smerter på utsiden av hoftebein som brenner nedover i lårene. Kommer helt uanmeldt og uprovosert.

Flere som har opplevd dette og har spurt JM/lege hva det er?

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Bekkenet kanskje? :/

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster: 13.05.2014

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde veldige isjias-smerter siste ukene.Jeg har isjias i utgangspunktet, da, men regner med at "vanlige folk" kan merke det også, fordi magen trekker ryggen i svai og klemmer på nervene.

Enig med damene over her; nerver.
Har hatt mye "morro" med disse smertene noen kvelder, kjennes ut som bena skal svikte når som helst..

For det gjør faktisk dritvondt og jeg kvekker jo til. Har nok blitt noe svaiere, men har definitivt ingen gravidgange. Ikke er magen så altfor stor heller. Skal til JM på torsdag (39+1), så får høre med henne...

isjas er vanlig når hodet kommer godt ned i bekkenet. var veldig plaget av isjas siste uken :)

(sniker fra april)

Signerer de fleste at det er nerver pga hodet er langt nedi bekkenet. Hadde det den siste uka før jeg fødte, husker det var veldig vondt og føltes ut som at jeg fikk wolt støt

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hatt nerve i klem i 5mnd dette svangerskapet og det er ikke noe godt. Smerten kommer liksom ut av det blå..
Men ble bedre her når lillemor la seg lengre ned i bekkenet.

[quote="Moshi girl, post: 17469916, member: 85598"føltes ut som at jeg fikk wolt støt

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app[/quote]
Beskriver smertene godt.

Jeg har det slik med isjash, men bekkensmerter i lagamentene bak ga meg også slike smerter. Så ville tro det er en av de to som andre nevner her. Lurt å gå til lege for å få hjelp/henvisning ;)

Back
Topp