Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det jeg trodde, men har også lest at det kalles uke 6 når man er 6+1 :/Du har fullført 6 uker og 1 dag.
Det betyr at du er 1 dag inn i svangerskapsuke 7
Du er i uke 6, så det er riktig å si at du er i din 6 svsngerskspsuke. Du er altså 1 dag inn i uke 7. Det betyr at det er 6 dager igjen før du kan si at du er i uke 7.Var det jeg trodde, men har også lest at det kalles uke 6 når man er 6+1 :/
Hvilken app er det?På appen min står det 6+1 og at jeg er i uke 7, mens andre plasser står det at 6+1 er i uke 6. Hva er riktig, noen som vet? Vis vedlegget 160154
Hvilken app er det?
Synes det er rart at det står at jeg er i uke 7 på appen. Jeg vil selv ha sagt at jeg er i uke 6. Litt forvirrendeDu er i uke 6, så det er riktig å si at du er i din 6 svsngerskspsuke. Du er altså 1 dag inn i uke 7. Det betyr at det er 6 dager igjen før du kan si at du er i uke 7.
Gravid & BabyHvilken app er det?
Ikke lett å forstå dette, men det er jo det appen sier. Står forskjellige ting når jeg søker det opp. Skal til legen neste uke, så da kan jeg jo spørre henneJeg mener du ER svangerskapsuke 7, men at du er 6 uker på vei, altså fullgåtte uker.
Var ikke så lett dette Skal til legen neste uke, så kanskje hun kan svare megDu har 6 fullgåtte uker og har begynt på den 7. Sånn jeg mener det er. Og har forstått det
Var ikke så lett dette Skal til legen neste uke, så kanskje hun kan svare meg
Haha..nå ble jeg og forvirretDu er i uke 6, så det er riktig å si at du er i din 6 svsngerskspsuke. Du er altså 1 dag inn i uke 7. Det betyr at det er 6 dager igjen før du kan si at du er i uke 7.
Hehe ja synes det er rart å si at man er en uke lengre enn hva man vanligvis ville. For de som ikke er gravid høres det jo langt på vei ut, men sannheten er egentlig at man får to uker "gratis" mellom tr og el, pluss at man sier den påbegynte uken. Hehe..Nei, er enig. Jeg husker jeg syntes dette var vanskelig forrige gang jeg gikk gravid. hun kan helt sikkert svare deg mer riktig på det enn meg. (Bare mener å huske at det var sånn)
HeheHaha..nå ble jeg og forvirret
Hun er i svangerskapsuke 6, men 1 dag inn i uke 7. Kort fortalt: Hun har fullgått 6 uker + 1 dag. Derfor det står et stort 7 tall i appen. Men man sier ikke at man er i uke 7 før man har fullgått 7 ukerHaha..nå ble jeg og forvirret
Det er det som er riktig å si, og det er det legen/sykehuset også opererer medVar det jeg trodde, men har også lest at det kalles uke 6 når man er 6+1 :/