Uke ? Symptomer ?

solblomst

Andre møte med forumet
Hvilken uke er dere i og hvilke symptomer har dere ?

Jeg er i uke 7 . Ekstremt trøtt , morgenkvalme, må på toalettet en gang om natten og litt ømme bryster til tider . Endelig kom symptomene :)

Jeg er 9+5 i dag. Og føler jeg har alle symptomene! ;) Heldigvis kjennes det ut som det går rette veien!
Akkurat nå er det kvalmen som er absolutt verst! :/
Ellers er det trøtthet, ømme bryster, kviser og så videre ;)

Har også alt som blir nevnt over her ;) Er 9+6 i dag og kjenner at formen kan gå litt opp og ned.

Er i uke ni. Smaksløker er helt på tur. Ting jeg liker skikkelig godt, smaker helt forferdelig. Konstant trøtt. Kunne sovet døgnet rundt. Kvalme, ømme bryster, humørsvigninger, utrolig sensitiv, må ofte på do. Konstant lyst på noe, selv om jeg ikke orker noe. Bekkenløsning.

9+6 i dag. Mest kvalm og trøtt da.. Ellers kvisete og går på do om natta.

Uke 10+1. Brystene er litt mindre ømme, uggen istedenfor kvalm, litt mindre trett. Begynt å bli litt trangt i buskene ;) Ser ut til at jeg begynner å komme litt ovenpå igjen :)

Uke 8+6, kvalm om morgenen, trøtt døgnet rundt, vondt nederst i ryggen, oppblåst, treig mage, litt ømme bryst av og til, kviser/uren hud, lyst på mat hele tiden... :)

Et sted mellom 6 og 8 uker tror jeg.
Og jeg har blå pupper, våkner klokka fem om morgenen og det er det jeg har av symptomer egentlig.

Er 8+5 i dag. Er innmari kvalm og trøtt. Sover dårlig på nettene. Treg mage, men ikke sånn at det er plagsomt enda. Ekstrem luktesans (veldig irriterende når jeg blir kvalm av alt jeg lukter). Kviser!

Er 8+5 i dag. Er innmari kvalm og trøtt. Sover dårlig på nettene. Treg mage, men ikke sånn at det er plagsomt enda. Ekstrem luktesans (veldig irriterende når jeg blir kvalm av alt jeg lukter). Kviser!

Glemte luktesansen!
Den har jeg også. Og det er ganske utfordrende å kjøre kollektivt for tida...

9+5 trøtt men synes det holder på å bli litt bedre nå. Kjenner jeg gleder meg til påske. Tror den kan bety mye når det kommer til å lagre energi!

9+2. kvalme, trøtt, ømme pupper, null hukommelse, tett nese.

energien på tur opp, mindre trøtt.

7+5 og vært veldig dårlig i 2,5 uker nå. Jeg er kvalm døgnet rundt, har null energi, merkelige smaksløker, ekstrem luktesans som er ille pga kvalmen og halsbrann hele tiden. I tillegg har jeg også ømme bryst, treg mage, mer kviser, svimmel og slapp, tåler knapt å kjøre bil og buss og sover mye. Og så er jeg veldig tørst, men klarer ikke drikke så mye pga kvalmen. Gleder meg til det blir bedre tider :P

9+6 i dag:) syyykt trøtt, ømme pupper enda, kvisete(begynner å komme seg), sliten, oppblåst delux! Ellers er formen på topp!:) eneste veldig slitsomt å være så trøtt og sliten når man går i full jobb (er fysisk hele dagen) og har en 2 1/2 åring alene når man kommer hjem...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er i uke 8, kvalm i tide og utide. Har en trykkende fornemmelse nederst i magen. Har mistet lysten på te, noe jeg også gjorde i forrige svangerskap. Og har blitt helt hekta på appelsinjuice og frukt!

10 uker om to dager. Må tisse konstant, natten er verst :s brystene har vært megavonde siden uke 6 ca men de er myyyye bedre nå (og større :-O ) :D ellers oppblåst konstant og har snåle mat aversjoner... kvalmen er der innimellom, men ikke no å klaga på :-)

Uke åtte idag... Kvalm/oppkast, vonde bryster, veldig sterk luktesans, oppblåst..

10+4 i dag og har litt ømme pupper, kviser og litt uggen til tider, men formen begynner og bli veldig bra og energien er på vei tilbake!

Glemte luktesansen!
Den har jeg også. Og det er ganske utfordrende å kjøre kollektivt for tida...
Ja, kollektivt er et mareritt, men jeg har ikke lappen så har ikke noe valg. Tok toget fra Oslo til Bergen på søndag og folk hadde med seg så vannvittig mye forskjellig mat. Jeg luktet det ene etter det andre og ble bare dårligere. Hjalp ikke at det satt to bak meg med skikkelig slimhoste. Fikk brekninger hver gang de hadde hosteanfall :P

Back
Topp