Uke igjen

• Trådstarter Trådstarter Juli17April19
  • Opprettet Opprettet
J

Juli17April19

Guest
Nøyaktig 1uke igjen til termin datoen for denne bolla :cool:

Kjenner jeg er meget lei og utålmodig nå!
En kropp som er rastløs, lysken som er såå bestevenn om dagen, føles ut som at magen sprenges innvendig :wacky: hoho!!
#gladedager eeeh..

Har aldri klaget i svangerskapet mitt, men nå er alt bare tungt å kjett :shy:

Hvordan går det med dere andre da? :happy: flere som føler seg sprengt? :cool:

Sprengt?
D er så fult og sprengt, og trangt, og stappa som ei julepølse nå... de siste 3 dagene har vært fæle bare!!
Men må knipe i minimum 8 dager til, håper d går [emoji23]

Sprengt?
D er så fult og sprengt, og trangt, og stappa som ei julepølse nå... de siste 3 dagene har vært fæle bare!!
Men må knipe i minimum 8 dager til, håper d går [emoji23]

Haha knall beskrivelse :hilarious:
Er lov å få ut litt "klaging" å "syting" :angelic: men vi nærmer oss sakte men sikkert :) bare liiiitt til!

Selvom ho i magen her kunne godt ha kommet igår for min del :rolleyes: hadde faktisk litt følelsen på det, for var enormt nedpress, kynnere, stikninger og menssmerter i går kveld/natt.. Meen neiiida :dead:

Last edited by a moderator:
Har så sinnsykt nedpress at når jeg reiser meg er det nesten sånn at hånda automatisk griper til der nede for å ta imot [emoji23] 3 dager til termin og jeg er fødeklar for å si det mildt hehe

Haha knall beskrivelse :hilarious:
Er lov å få ut litt "klaging" å "syting" :angelic: men vi nærmer oss skate men sikkert :) bare liiiitt til!

Selvom ho i magen her kunne godt ha kommet igår for min del :rolleyes: hadde faktisk litt følelsen på det, for var enormt nedpress, kynnere, stikninger og menssmerter i går kveld/natt.. Meen neiiida :dead:

Haha- jeg våknet hver dag og er glad for at noe ikke har skjedd den natten jeg [emoji23] misforstå meg rett, jeg er klar for å hilse på bølla, men denne uka er viktig for meg også! Har så lyst til å kunne vente til den 17, hadde passet MEG så fint [emoji23] kan ikke jeg få stå i fokus en aller aller siste gang lissom?! [emoji23]

Haha. Jeg hadde termin 5. Juli, og har enda ikke født. På toppen av det hele fyller jeg selv år om 5 dager nå. Luringen har sikkert planlagt å overta fødselsdagen min også nå. [emoji24][emoji23]

Jeg har termin den 24., men foreløpig føler jeg meg ikke akkurat lei. Men uff i dag hadde jeg sykt vondt i bekkenet da jeg skulle opp av senga! Angrer på at jeg ikke har lånt krykker! Ja, så ille har det altså blitt, men er bare glad det ikke varer hele dagen!
Jeg er litt overrasket over hvor lite sprengt jeg føler meg! Eller, med litt ekstra luft i magen og en bedre middag har jeg det ikke så behagelig, men ellers går det liksom greit. Kanskje det er fordi jeg alltid har vært tjukk, så jeg merker ikke så mye forskjell?? [emoji85][emoji23]

Har så sinnsykt nedpress at når jeg reiser meg er det nesten sånn at hånda automatisk griper til der nede for å ta imot [emoji23] 3 dager til termin og jeg er fødeklar for å si det mildt hehe

Haha :hilarious: jaja, men det er jo kjekt å ha reaksjonen på plass da :)

Så spennende :) er vel fullmåne og idag? Lov å håpe på at gammel overtro stemmer xsmile9

Haha- jeg våknet hver dag og er glad for at noe ikke har skjedd den natten jeg [emoji23] misforstå meg rett, jeg er klar for å hilse på bølla, men denne uka er viktig for meg også! Har så lyst til å kunne vente til den 17, hadde passet MEG så fint [emoji23] kan ikke jeg få stå i fokus en aller aller siste gang lissom?! [emoji23]

Skjønner godt hva du mener ;) er enkelte dager man ønsker at bebi kommer med engang og andre dager kan den godt vente noen dager ekstra :p hadde det vært en knapp på slutten av svangerskapet hadde jo vært topp :hilarious: lov å ha sykt store drømmer liksom! :rolleyes:

Da får vi håpe for din del at bebin din holder seg inne til 17 xsmile9

Jeg har termin den 24., men foreløpig føler jeg meg ikke akkurat lei. Men uff i dag hadde jeg sykt vondt i bekkenet da jeg skulle opp av senga! Angrer på at jeg ikke har lånt krykker! Ja, så ille har det altså blitt, men er bare glad det ikke varer hele dagen!
Jeg er litt overrasket over hvor lite sprengt jeg føler meg! Eller, med litt ekstra luft i magen og en bedre middag har jeg det ikke så behagelig, men ellers går det liksom greit. Kanskje det er fordi jeg alltid har vært tjukk, så jeg merker ikke så mye forskjell?? [emoji85][emoji23]

Ja, føler seg ekstra sprengt hvertfall når man har luft i magen :wacky: helt pyton!
Men vi bærer jo på et lite menneske:Heartred så at det er tungt til tider er jo ganske normalt :dance008

Hadde selv noen ekstra kg før graviditet så du er ikke alene om den :cool01 men som sagt bebi tar sin plass i magen nå :hilarious::rolleyes:

Haha. Jeg hadde termin 5. Juli, og har enda ikke født. På toppen av det hele fyller jeg selv år om 5 dager nå. Luringen har sikkert planlagt å overta fødselsdagen min også nå. [emoji24][emoji23]

Oi, da håper jeg for din del at noe skjer snart :D
Ja, det skal du ikke se bort i fra. Planlagt suprise ankomst på bursdagen din :happy:

Back
Topp