M Moderator Eve Guest 19 Mar 2018 #1 Tenker du mye på termindatoen? At det er da det skjer? Eller er du åpen for tanken om overtid selv om det kanskje ikke er like ønskelig for alle. Les mer om barnets utvikling i uke 38 her.
Tenker du mye på termindatoen? At det er da det skjer? Eller er du åpen for tanken om overtid selv om det kanskje ikke er like ønskelig for alle. Les mer om barnets utvikling i uke 38 her.
Mammamummi Forelsket i forumet *Aprilbaby 2018* 19 Mar 2018 #2 Kjenner at jeg IKKE er åpen for overtid i hvert fall.. utålmodig!
Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn * Fra frø til Juliblomst 2015 * Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* 19 Mar 2018 #3 Har født 4 og 10 dager på overtid før, så regner ikke med han her kommer noe før heller [emoji14]
M Moderator Eve Guest 22 Mar 2018 #4 Mammamummi skrev: Kjenner at jeg IKKE er åpen for overtid i hvert fall.. utålmodig! Klikk for å utvide … Jeg kjenner meg igjen her... Og signerer denne veldig! Dog hørte ikke førstemann på meg, så håper nr 2 gjør det
Mammamummi skrev: Kjenner at jeg IKKE er åpen for overtid i hvert fall.. utålmodig! Klikk for å utvide … Jeg kjenner meg igjen her... Og signerer denne veldig! Dog hørte ikke førstemann på meg, så håper nr 2 gjør det