Uke for uke- uke 23: Er du plaget av svangerskapskløe? Eller andre svangerskapsplager?

M

Moderator Eve

Guest
Hvilke svangerskapsplager har du?

Les gode råd mot svangerskapskløe og barnets utvikling i uke 23 her.
 
Ja, her er det vel noen som er ganske plaget tror jeg. Jeg har "bare" intens kløe på/rundt puppene, men det alene er jo nok til å bli sprø, så all ære til de andre som klør over hele kroppen. Grusomt!
 
Kløe fra helv... hver natt. Fått noe kløedop på kontroll i dag som skal testes ut til kvelden. Håper det hjelper [emoji1303]
 
Jaaa, klør naturlig nok på bryster og magen, men NÅ har også alle andre deler av kroppen begynt å klø i varierende grad! ...får nesten ikke til å ha på ull heller lenger. SUPERSENSITIV! ...egentlig litt krise til frossenpinnen dette. Men heldigvis snart vår![emoji120][emoji255]
 
Jaaa, klør naturlig nok på bryster og magen, men NÅ har også alle andre deler av kroppen begynt å klø i varierende grad! ...får nesten ikke til å ha på ull heller lenger. SUPERSENSITIV! ...egentlig litt krise til frossenpinnen dette. Men heldigvis snart vår![emoji120][emoji255]

Ta langermet tynn bomullstrøye under ulltrøye. Har reddet meg fra klødøden på dagtid siste uken...
 
Ja, klør en del. Spesielt på magen og ryggen.
 
Klør skikkelig!! Gjort det i 10 uker nå! Ser ikkje ut... plagsomt!

Åhh, stakkars deg! 10 uker???? Jeg har klødd en uke og holdt på å gå på veggene av søvnmangel. Heldigvis en god natts søvn i natt, og leverprøver er fine, så ingen farlig kløe.
 
Klør som f på nedre del av ryggen. Holdt på i ukesvis. Og så troooor jeg bekkenet begynner å kjipe seg til. Vondt nede ved skambenet store deler av dagen :yuck:
 
Back
Topp