Uke for uke- uke 21: Synes du tiden går fort eller sakte?

M

Moderator Eve

Guest
Ja, hva synes du/dere?
Går svangerskapet fort eller sakte?
Tenker dere mye på det?
Bruker dere dagene deres fornuftig?

Les mer om barnets utvikling i uke 21 her.
 
Synes tiden går fort! Bare 4 mnd til de er her :) bruker tiden meeeget fornuftig - til å slappe av og ta det med ro ;)
 
Syns det er lenge til august enda, men det går vel fort nok likevel. Er jo bare 19 uker igjen.
 
Det går fort for tiden, men lenge igjen til uke 21....
 
Sakte... 4-5 mnd igjen, føles som en evighet :p
 

Og er så ekstremt utålmodig på å få satt opp møbler, vasket tøyet hennes, satt fram ting.. Men må jo pent vente til slutten av mai i hvertfall :p Ordner nok det meste i midten av juni, uke 32-33.
 
Og er så ekstremt utålmodig på å få satt opp møbler, vasket tøyet hennes, satt fram ting.. Men må jo pent vente til slutten av mai i hvertfall :p Ordner nok det meste i midten av juni, uke 32-33.
Jeg også. :p Liker å ha god tid. :p
I juli skal jeg kun duppe i et plaskebasseng, har jeg bestemt meg for, så det som ikke er ferdig til da må noen andre ordne. :D
 
Jeg også. :p Liker å ha god tid. :p
I juli skal jeg kun duppe i et plaskebasseng, har jeg bestemt meg for, så det som ikke er ferdig til da må noen andre ordne. :D

Samme plan her! Bare tusle hjemme eller på båten :) Og siden vi skal til Danmark uke 34 skal fødebag/babybag være klart + bilstolen montert i bilen. Greit om noe skulle skje mens vi er der nede ;)
 
Nå synes jeg tiden begynner å gå veldig fort gitt! Det er bare litt over 3 mnd til jeg har litt ferie + så permisjon. Om 4 mnd + noen dager så er lillevennen her (mest sannynlig, hvis han ikke kommer før) :nailbiting::D:Heartred
 
Det er jo enda en uke til jeg er der liksom, uke 20+0 i dag (tror jeg), men det går ganske fort egentlig, og det skremmer meg. Fortsatt veldig mye som skal og må gjøres først, og jeg forstår ikke helt hvordan jeg skal få gjort det eller ha råd til alt sammen.
 
Tiden går raskt! Men kan være fordi jeg har en på 21 mnd som må underholdes og som får tiden til å gå da ;)
 
Går saaaakte, reint mentalt. Kjennes ut som det er juli/august 2019 eg har termin.

Men fysisk gjekk det plutselig fort, rundt veke 20 hoppa det fram ein skikkeleg tut på magen, med eit stadig meir sprella knøtt inni, toppa av to sprengte puppar. Ser sikkert ut som eg skal kalve i mai..
 
Går sakte. Er jo 3 1/2 uke til jeg er 21 uker, så når jeg er der er denne tråden long gone :p
 
Tiden går utrolig fort nå synes jeg. Det gikk utrolig sakte de 14 første ukene grunnet Hypermesis. Helt grusomt. Nå er heldigvis formen bra:)
 
Tiden går veldig mye fortere denne gang enn første gang. Selv om jeg sist var 19 og fant ut av graviditeten først i uke 12 og om ultralyd termin stemmer hadde jeg positiv test i uke 3 denne gang og eggløsning først 20-22 dager etter første mens. Men kan være fordi jeg jobber og studerer fult i tillegg til å kjøre frøkna hit og dit da hun går på krykker for tiden. Føler det bare er noen uker siden jeg var på tidlig ultralyd og det var jul!
 
Back
Topp