Uke for uke bilder

småbrukerfrue

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Skal du ta uke for uke bilder ? Nå ser jeg bare lubben utm men har lyst til ta bilde så jeg kan se progresjonen ;)

Jeg skal det! Gjorde det forrige svangerskap som jeg har limt inn i "da jeg var liten"-boka til datteren min og er så glad for at jeg gjorde det :) Gøy å se tilbake på!

Magen min ser jo 4 mnd gravid ut fra før ;)
Men kanskje ta litt bilder når det begynner å vises ordentlig ja :) koselig å se på i ettertid da :)

Ja tror det. Har nok med polstring fra før men blir moro når man ser babykul og ikke bare flesk ;)

Vi tok det førre gang. Utrolig koselig å sjå tilbake på ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jupp :-)) er godt i gang hehe . Ikke at det er noen forskjell enda men mannen ville jeg skulle begyne nå likevel

Ja, må jo det etter hvert som magen vokser seg stor og fin ;)

Har tatt to bilder, men den ene (tatt idag) er tatt fordi jeg ser gravid ut (!) Såååå sykt oppblåst! Om dette fortsetter kommer det til å bli vanskelig å skjule :P

Blir nok noe bilde senere. Ser allerede ut som å være flere mnd på vei :confused:

Ja, jeg har gjort det med de to andre, så da må jeg nok det nå også. Pleier å ta annenhver uke i oddetallsuker (av graviditeten), og begynner nok i uke 7. Jada... Kontrollfreak!

Da får dere som vil slenge dere med på uke for uke bildene i bildemappa :p:D

Det har jeg ikke tenkt på egentlig... Men det kunne jo vært litt koselig. :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg tror jeg bare vil ha det ene barnet, så det kan være hyggelig å ha som minne. ;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp