Bkno1816470
Første møte med forumet
Er det noen som har/ har hatt så stor mage at den er vanskelig å skjule i uke 9? Er i uke 9, og det er ikke vits å prøve å skjule den. Ønsker ikke å fortelle enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker foreløpig løse kjoler og tskjorter, men magen buler jo egentlig ganske greit. Var sånn forrige gang også (dette er svangerskap nr5), men kan ikke huske det var SÅ ille..

Hjelper ikke at det er sommer og man gjerne vil være lettkleddJeg har hatt mage siden uke 5 ca jeg også
Vil gjerne vente til rundt uke 12 med å fortelle folk, men det tror jeg at jeg kan glemme. Kjæresten min sin sønn på 9 år spurte en dag hva det var jeg hadde under genseren, om det var en ball under genseren min
Hadde man kunne ballet seg inn i tjukke gensere, ville det kanskje vært litt lettere å gjemme. Har ingen gode råd 
I uke 8 med nr 3 ble jeg avslørt av alle.Er det noen som har/ har hatt så stor mage at den er vanskelig å skjule i uke 9? Er i uke 9, og det er ikke vits å prøve å skjule den. Ønsker ikke å fortelle enda.