Uke 9 og vanskelig å skjule magen

Bkno1816470

Første møte med forumet
Er det noen som har/ har hatt så stor mage at den er vanskelig å skjule i uke 9? Er i uke 9, og det er ikke vits å prøve å skjule den. Ønsker ikke å fortelle enda.

Jeg er i uke 5, og er så oppblåst at jeg ser halvveis ut :bag: :bag: Bruker foreløpig løse kjoler og tskjorter, men magen buler jo egentlig ganske greit. Var sånn forrige gang også (dette er svangerskap nr5), men kan ikke huske det var SÅ ille..
Vurderer nesten binde opp magen altså :hilarious::hilarious:

Jeg har hatt mage siden uke 5 ca jeg også
Vil gjerne vente til rundt uke 12 med å fortelle folk, men det tror jeg at jeg kan glemme. Kjæresten min sin sønn på 9 år spurte en dag hva det var jeg hadde under genseren, om det var en ball under genseren min

Samme her. Uke 10 og magen er veldig tydelig + veldig mye større pupper. Synes det er spesielt ille å være på stranda osv. Føler det er helt åpenbart at jeg er gravid. Nr 2 for oss (tredje svangerskap), og har jo hørt fra flere at magen kommer fortere når man har vært gravid før!

Jeg har hatt mage siden uke 5 ca jeg også
Vil gjerne vente til rundt uke 12 med å fortelle folk, men det tror jeg at jeg kan glemme. Kjæresten min sin sønn på 9 år spurte en dag hva det var jeg hadde under genseren, om det var en ball under genseren min
Hjelper ikke at det er sommer og man gjerne vil være lettkledd :dead: Hadde man kunne ballet seg inn i tjukke gensere, ville det kanskje vært litt lettere å gjemme. Har ingen gode råd :bag:

Back
Topp