Uke 9 og symptomene er borte?

Tiemi

Flørter med forumet
Kvalmen min kom ikke før uke 8, varte i 5 dager og nå er den borte? 9 uker i dag. Hmm. Har ikke kastet opp en eneste gang. Og har egentlig få symptomer ellers. Bør jeg bekymre meg???

Ingen grunn til å bekymre seg bare fordi man ikke har noen symptomer. Vet om fler som har gått alle 9 mnd uten å være verken kvalm, ømme pupper eller noe som helst:-) Så ta det med ro og kos deg med spiren i magen :-)

Hadde ikke bekymret meg på det grunnlaget nei, selv om det er lettere sagt enn gjort.
Jeg har veldig lite symptomer, litt kvalm noen dager, veldig kvalm i perioder og enkelte dager føler jeg meg tipp topp. Prøv heller og nyt at formen er fin :) Sist svangerskap hadde jeg ingen symtomer i det hele tatt, og det gikk veldig fint. Mens folk som har mistet kan ha symptomer etter det også, så det er jo umulig å si, og bortkastet å bruke energi på å bekymre seg. Det som skjer, det skjer ;)

Jeg kastet opp 4-5 ganger om dagen fra uke 5 til 8.. Så stoppet det over natten.. Ble jo kjempe bekymret, men alt var fint! :) 

Er ikke dårlig lenger.. tåler ikke matlukt og brekker meg, men er ikke kvalm! :)

Sist gang jeg gikk gravid så gav det seg nesten på dagen i uke 9. Selvsagt var det rart og jeg lurte på om alt var bra, men det var det altså :-) Legen min sa at det var helt normalt at kvalmen begynte å avta i uke 9

er selv i uke 9, og når jeg tenker etter så har jeg ikke så mye sympomer lengre jeg heller.
ømheten i brystene er nesten borte også! (deilig)
var mye kvalm fra uke 6, men har aldri kasta opp. har gått i berg og dalbane siden da, så har ikke vært kvalm hver dag..

så må si jeg er glad at symptomene forsvinner for de er veldig ubehagelige! så ingen grunn til panikk ;) er helt normalt! er jo ikke alle som får sympomer en gang ;)

Jeg er i uke 5+6 (tror jeg, tallene går i surr! ;-s), og symptomene mine har begynt å gitt seg allerede. Kvalmen har jeg ikke kjent noe til, enda... 

i uke 5 forsvant nesten alle symptomene mine.. Når jeg var 6+0 på vei, begynte det å stikke mer i magen og det har det gjort siden.. Men ikke noe annet enn det! Jeg håper selvfølgelig at jeg får mer symptomer, men vi får se:) 

Takk for svar:) jeg googlet det før jeg skrev det innlegget her og da var det ei i samme situasjon som hadde fått svar fra en lege om at hun mest sannsynelig hadde hatt en MA for symptomene skulle IKKE avta i uke 9. Syntes det hørtes veldig rart ut så måtte bare spørre her :)

Tiemi skrev:
Takk for svar:) jeg googlet det før jeg skrev det innlegget her og da var det ei i samme situasjon som hadde fått svar fra en lege om at hun mest sannsynelig hadde hatt en MA for symptomene skulle IKKE avta i uke 9. Syntes det hørtes veldig rart ut så måtte bare spørre her :)

Ja, det var akkurat det jeg hørte også.. Derfor ble jeg livredd! Men det var ikke tilfelle her ihvertfall! =)

Jeg var dødskvalm døgnet rundt fra uke 4-8 og nå har jeg ikke et eneste symptom. Er ganske vanlig å føle seg "normal" igjen rundt uke 9 :)

Supermamma* skrev:
Jeg var dødskvalm døgnet rundt fra uke 4-8 og nå har jeg ikke et eneste symptom. Er ganske vanlig å føle seg "normal" igjen rundt uke 9 :)

åh det er så digg å føle seg normal igjen altså :) så håper det varer litt til :D så da kan vi vente på magen skal bli stor, slik at vi kan være gravide på "ordentlig" :P teller ned, tre uker igjen til den magiske grensen og nyheten skal ut til folket :D

Back
Topp