Uke 9 og kvalmere en noen sinne!:(

Bringebær

Gift med forumet
Er 9+3 og syns kvalmen blir verre og verre! Vet ikke hvordan det blir å begynne på jobb igjen. Har vært veldig dårlig den siste uka og i dag har jeg bare sovet og kastet opp. Håper virkelig det snart blir bedre!! Skal på første svangerskapskontroll på fredag, så det er litt lys i tunellen:) Og under to uker til tidlig ul:)

Her blir kvalmen også bare værre og værre, men jeg tenker meg til legen i morgen å be om sykemelding, synes ikke jeg kan springe på do og spy i hytt og pine når jeg jobber i bhg, ikke har jeg det spor energi heller pluss at jeg er så forkjølt at når jeg går litt ute hoster jeg til jeg kaster opp. Var mye sykmeldt de to første svangerskapene, men da fra studier så håper jeg kommer raskere tilbake på jobb :)

Er i samme båt som deg desverre :-(. Her er foreløpig min redning afipran som jeg har fått fra legen. Var innom sykehuset i helgen fordi jeg ikke greide å holde på noe men slapp innleggelse :-). Prøv salte kjeks og unngå sterk mat pizza cola osv. Var tips jeg fikk fra legen på sykehuset. Nå er jeg bare 6+2 da så du er lenger enn meg men det kom tidlig for meg denne gangen :-(. Godt du skal til legen på fredag da.

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Æsj, det er så kjedelig! Er 9+4 og er også bare blitt kvalmere og kvalmere...spydde nesten ikke i de forrige svangerskapene, men nå derimot... :( Blir spennende å begynne på jobb, men må man så må man;) God bedring til deg!

Huff stakkars dere. Under forje graviditet merket jeg null til kvalmen, den har meldt sin annkomst hos meg denne gang men ikke på langt nær så ille som dere beskriver.. Lykke til og vi krysser alt for at det gir seg ved 12 uker.. :) Premien er jo en liten bebi :D

Jeg er også superkvalm...blir bare verre og verre jeg å :( er 9+5 i dag..jeg sliter skikkelig med å få i meg drikke for tida,alt smaker så jæ... vondt!!! også spyr jeg masse og har null energi :( men prøver å fokusere på at det snart går over!!!

Her og!! Flere kvalmestillende om dagen, men hjelper lite..er på jobb og har mest lyst å grine!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Uff ser det er en del som har det verre. Spyr ikke hver dag og jeg får i meg næring. Dvs det jeg spiser/har lyst på er toast, chips og Pepsi Max:( ikke akkurat det mest fantastiske. Og så pizza ol. Dette er det eneste som stagnerer kvalmen. Er kaffeholiker noe man trygt kan si jeg er helt kurert for. Klarer ikke tanken og har det slik med ganske mye mat også.

vet hvordan du har det! har gått ned 8,5 kilo :( er totalt sengeliggende, orker ikke spise måltider med familien! Det er helt fryktelig... Kan ikke huske sist jeg hadde et fast føde måltid, prøver bare og drikke rikelig! våkner om natten med sprutbrekninger.

Jeg er i uke 8,3 og er vanvittig kvalm. Vært inne på sykehuset en gang for å få veske tilførsel, men jeg kaster heldigvis ikke opp.... BANK I BORDET..... Har to barn fra før av. Var kvalm da også men ikke som dette.. Fått phenergan av legen som skal virke men føler den har sluttet med god effekt nå.

Er 9+3 i dag, og kvalmen går opp over. Er først dag på jobb i dag etter jule ferien og til nå så det går bra. Håper det fortsetter. Prøver med tygg gummi med sterk mint smak. Ser ut som om det hjelper litt. Håper virkelig og kunne fortsaette å jobbe i steden for og legge på sofa og tenke på kvalmen. :-(

Snike litt fra april..
Jeg var også ganske dårlig i uke 9. Fikk beskjed på tidlig ul at kvalmen er verst i uke 9-10. Så hold ut.. Det blir bedre!
Slapp av og ta det med ro. Masse god bedring.

Back
Topp