Uke 9 og ingen symptomer

Miss B

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Da er det straks uke 9 på meg. Matlysten er tilbake, kvalmen er borte, energien er tilbake. Jeg klarer selvfølgelig ikke å ta dette positivt og er redd for SA. Dere som har vært gravide før; bør jeg bekymre meg? Er det vanlig at symptomene forsvinner så tidlig? Jeg så bankende hjerte på UL for en uke siden men klarer ikke å roe meg helt.
 
Føler sånn med deg :sorry:
Er 7+2 og har tul på mandag når jeg er 8+0.
Føler meg så bra selv og kjenner på alle bekymringer. Tungt når man ikke klarer å tenke positivt selv etter en TUL.

Håper og tror alt er fint da :):Heartpink
 
Jeg er 9 uker i morgen, å mistet brått alle symptomer for et par dager siden.. veldig bekymret selv :( Skal inn på ul på sykehuset, venter på tlf om når jeg kan komme.
 
Mistet også alle symptomer i uke 9! Kun sensitive brystvorter ellers er alt tilbake til normalen[emoji51] Bekymret for MA så hååååper alt ser bra ut på ultralyd om 13 dager, er da 12+4[emoji15]
 
Jeg og var kjempebekymret fordi symptomene forsvant da jeg kom til uke 9-10. Men jaggu lå det ikke et lite foster og sprellet på ultralyd [emoji173] tror det er vanlig at symptomene (heldigvis) roer seg rundt den tiden!
 
Det er vanlig at det roer seg da siden morkaken tar over mye og plommesekken er på vei bort. Og når man først begynner å tenke på det så merker man i hvert fall ingenting!
 
Skal ta ny UL om en og en halv uke i forbindelse med NIPT så krysser fingrene for at alt er bra da.
 
Ja, det høres logisk ut at det er en slags overgang. [emoji5]
Eller så har vi jo også det gule legemet oppi eggstokken som produserer noe.. Jeg husker ikke hva det gjør ift plommesekken, men morkaken tar vel over for begge etterhvert? Kanskje det har noe med saken å gjøre.
 
Tror det er helt normalt! Har blitt bedre etter uke 9 i alle mine tre svangerskap:) så kommer plutselig kvalmen tilbake en dag eller noen timer og så forvinner den igjen.. håper du klarer å tenke positivt frem til UL!
 
Jeg er uke 11+0 i dag å har ikke hatt noe symptomer omtrent :) det hadde ikke mamma heller når hun var gravid med meg :)
 
Har hatt akkurat samme tankene den siste uka, men vet at alt er bra. Likt i forrige svangerskap også.

Morkaka tar over produksjonen av progesteron nå, og det gule legemet takker etterhvert for seg.
 
Back
Topp