Uke 9+6, mistet ALLE symptomer??

M_N86

Flørter med forumet
De fleste symptomene mine som trøtthet, kvalme. oppblåsthet og svimmelhet har kommet og gått litt helt fra starten, mens brystene mine har vært konstant hovne og veldig ømme og tunge hele veien. 

Nå er alt borte..Er dette vanlig?? kjenner jeg blir veldig redd :S

Det er vel veldig vanlig ettersom du nærmer deg 10-12 uker.. men skjønner at du blir redd da.. Det ville nok jeg også ha blitt.. Har du forsøkt å lytte med dopler (om du har selv eller om du kjenner noen som har?) Kan være litt tidlig å finne men er vel verdt et forsøk.. eller eventuelt ringe ei jordmor i området som du kan få komme inn til en sjekk hos? Kanskje du kan få en ultralyd så du kan føle deg trygg..?

Jeg har time til tidlig ultralyd i uke 12+0, så tenker i utgangspunktet å vente til da..
Har lest litt rundt omkring og ser også at dette med symptomer er veldig individuelt, men jeg kjenner bekymringen river i meg likevel..

Vært fint om noen kom med lignende historier hvor det ikke var noe galt?? :)

Jeg er 10+5 og har det akkurat på samme måte! Jeg har mistet nesten alle symptomer på et par dager bare, og begynner å bli bekymret:/ men har jo ikke blødd så mye som en dråpe da... Det er virkelig en verden av bekymringer å være gravid! men jeg tror nok vi bare skal være glade for at symptomene slipper litt taket, så må vi bare slutte å bekymre oss selv om det er lettere sagt enn gjort, Hehe:)

Nei, har heldigvis ikke blødd noenting jeg heller..men det ER virkelig mye bekymringer som kommer med en graviditet. Skjønner nesten ikke hvordan folk overlever det her :P

Jeg føler meg tvunget til å nesten overse at jeg er gravid i hverdagen. Tør ikke å glede meg, orker ikke å bekymre meg - så velger å tenke så lite på det som mulig frem mot UL.
Høres nesten litt kaldt ut men..hehe..sånn er det for meg!

Jeg lagde en tråd her om dagen med samme tema, for akkurat det samme har skjedd med meg, jeg er ca like langt på vei som deg.. Jeg går også rundt i konstant bekymring.. :/ skikkelig dårlig følelse.. Også klarer jeg ikke slutte å tenke på det.. Jeg har googlet litt, og ser at mange skriver om samme opplevelse, men nesten ingen har skrevet oppfølging om hvordan det har gått, så jeg vet ikke hva som er vanligste utfall av det.. Krysser fingrene for at det bare er formen som er på bedringens vei, men klarer liksom ikke helt å roe meg med det...

det står i boka at mange mister mange symptomer i uke 9 :)

Hvilken bok står det i?

jeg har det på akkurat samme måte selv! Etter mange års prøving og mye negativitet tør jeg nesten ikke glede meg. Jeg prøver å tenke minst mulig på alt som kan gå galt, men det er ikke så lett. Skulle hatt ultralyd hver uke hadde det vært opp til meg:p men vi kan ikke gjøre noe fra eller til uansett om noe skulle være galt, og det er en mager trøst men samtidig litt beroligende. Vi må huske at de fleste svangerskap går uten problemer, og mest sannsynlig er også vi en av dem:):)

Er ikke noe å være bekymret for :-)
I mitt første svangerskap var jeg kjempe dårlig, mens nå har jeg bare brekt meg noen få ganger!!
Er 10+2, og er sikkert 3 uker siden jeg egentlig har kjent noen graviditetstegn :-)
Men har funnet hjertelyden, så vet jo 100% sikkert at det er liv inni der :)

Back
Topp