Uke 9 å blødninger

LykkeLitenSeptember22

Andre møte med forumet
Oppdaget blod på papiret når jeg var på do i ettermiddag…. Har de siste dagene hatt mindre symptomer, å nå frykter jeg at jeg har en sa…Har snakker med gyn.legen min å jeg skulle få komme inn til sjekk i morgen tidlig.
Mannen er borte på jobb å jeg føler meg så alene.

Huff, det er vondt å være alene når man går igjennom slik bekymring. Har du en venninne eller noen andre som vet om graviditeten som du kan snakke med? :Heartbigred

Huff, det er vondt å være alene når man går igjennom slik bekymring. Har du en venninne eller noen andre som vet om graviditeten som du kan snakke med? :Heartbigred

Det har jeg❤️men jeg har ikke lyst å snakke med noen nært før jeg har fått vært på sykehuse i morgen..Har så klart snakket med mannen ❤️ Håper bare jeg får sove slik at natten går fort…

Det kan hende du blør pga morkaken tar helt over for plommesekken nå:cat: hcg-nivået når også toppen sin og då vil symptomna bli mildare! Krysse fingrane for deg:Heartred

Det har jeg❤️men jeg har ikke lyst å snakke med noen nært før jeg har fått vært på sykehuse i morgen..Har så klart snakket med mannen ❤️ Håper bare jeg får sove slik at natten går fort…

Det kan ihvertfall hjelpe å snakke med de, men man må kjenne på det selv. Håper mannen din kommer hjem snart :Heartred

Håper på det beste! :Heartred

Å, vet hvordan det der er. Med meg var alt bra. Håper det samme for deg, ønsker deg masse lykke til:smiley-angelic003:Heartred:Heartred

Oppdaget blod på papiret når jeg var på do i ettermiddag…. Har de siste dagene hatt mindre symptomer, å nå frykter jeg at jeg har en sa…Har snakker med gyn.legen min å jeg skulle få komme inn til sjekk i morgen tidlig.
Mannen er borte på jobb å jeg føler meg så alene.
Huff, så grusomt ❤️ Symptomene kan avta uten at det er noe unormalt ved det, og jeg hadde litt blod i uke 13 i forrige svangerskap, men fødte en frisk datter til termin likevel. Håper det er uskyldig og masse lykke til i morgen ❤️

Kan være helt ufarlig også <3 lykke til, krysser fingrene for at alt er som det skal være!

Back
Topp