Uke 8

mamma-til-C

Betatt av forumet
Følelsene mine er et stort kaos for tiden, er rundt 5 mnd siden jeg mistet i SA litt over uke 8....... Og er veldig redd for å miste igjen. Dette selv om jeg egentlig har en god følelse samtidig, grunnet alle mine symptom ;-) Tar en dag av gangen, og håper det ikke kommer blod.....
Godt å få ut litt :-)

Jeg føler det samme som deg. Er 4+5 nå og mistet i januar 5+3. Har mer symptomer nå en sist så det er jo positivt. Men forsatt redd å går ofte på do får å sjekke.
Ønsker deg alt godt og masse lykke til :)

Jeg føler det samme som deg. Er 4+5 nå og mistet i januar 5+3. Har mer symptomer nå en sist så det er jo positivt. Men forsatt redd å går ofte på do får å sjekke.
Ønsker deg alt godt og masse lykke til :)

Takk for det, og masse lykke til du også :-) <3

Føler også det samme. Jeg var på tidlig ultralyd i uke 10 i oktober og da var det ikke noe liv. Hadde stoppet opp i uke 5 :( merket ingenting. Hadde lite symptomer da og hadde også det med datteren min, så tenkte ikke noe over det.

Lykke til, det går bra denne gangen <3

Føler også det samme. Jeg var på tidlig ultralyd i uke 10 i oktober og da var det ikke noe liv. Hadde stoppet opp i uke 5 :( merket ingenting. Hadde lite symptomer da og hadde også det med datteren min, så tenkte ikke noe over det.

Lykke til, det går bra denne gangen <3

Takk, lykke til du også :-)

Back
Topp