Uke 8 - føler meg bedre

Tinkerbell

22.01.14 <3
Januarhula 2014
Hei,

Eg er no i mi 8. Svangerskapsuke og har vore kvalm og elendig sidan før uke 4 (veldig tidlig denne gangen), men har dei siste dagane følt meg litt betre og da blir jeg selvsagt bekymret! Har jo hatt langhelg og fått mye hvile så det har jo vore positivt, men selvsagt redd for at noe er galt. Mistet i høst, MA som vart oppdaget på OUL i uke 19. Er det noen andre som plutselig føler seg betre? Har et barn frå før og da var eg kun dårlig ca to uker, 8-9 eller noe slikt.

Hei,

Eg er no i mi 8. Svangerskapsuke og har vore kvalm og elendig sidan før uke 4 (veldig tidlig denne gangen), men har dei siste dagane følt meg litt betre og da blir jeg selvsagt bekymret! Har jo hatt langhelg og fått mye hvile så det har jo vore positivt, men selvsagt redd for at noe er galt. Mistet i høst, MA som vart oppdaget på OUL i uke 19. Er det noen andre som plutselig føler seg betre? Har et barn frå før og da var eg kun dårlig ca to uker, 8-9 eller noe slikt.
Jeg har hatt det helt på samme måte! Kvalmen forsvant plutselig da jeg gikk inn i den åttende uka :-)

Jeg er 8 uker å er ikkje såå kvalm lengre! Fikk se et bankende hjerte i går, så alt er nokk fint[emoji173]️

Jeg er 9 uker og her har det blitt bedre siste halve uken. Så kan virke som vi er flere som blir bedre rundt denne tiden. Det er jo veldig bra. Jeg så en sprellende liten med bankende hjerte igår :)

Jeg er 9+1 og har følt meg bedre de siste 3-4 dagene. Så et bankende hjerte på fredag så alt står nok bra til. Husker fra mine to foregående svangerskap at det begynte å bedre seg rundt uke 9-10. Trøtt er jeg derimot fortsatt.

Fristende å få målt HCG. Noen som har gjort det?
Sniker.. tror det er for "seint" å måle Hcg nå, da det er svært varierende hcg -nivå. Mistet også "alle" symptom i uke 9..kvalmen slapp taket, men kom igjen rundt uke 12, og forsvant igjen rundt uke 16. Det er noe med at morkaken tar over eundt uke 9-10 og hormonnivået synker da :-)

Når jeg var ca 8+4, så våknet jeg med mindre ømme pupper. De har vært helt sykt vonde noen uker nå. nå er de bedre, fortsatt vonde, men bedre :) er 9+3 i dag:)
Ble bekymret med en gang jeg også, men kjenner det murrer og styrer på i livmora så:p stoler på prosessen, som det heter :) Hehe

Samme her! Kvalmen er ikke borte, men så deilig å ikke spy av alt. Klarte ikke se på matlagingsprogrammer på TV engang. Nå er jeg 8+3 og merket det med en gang jeg bikket uke 8. Nå klarer jeg til og med å få i meg litt mat.

Jeg bekymret meg nok uten grunn. Dei siste dagane har forma ikke vert god. I tillegg er nakken no vond :(

I wish. Fortsatt superuggen. Så ille at jeg har sendt mini på straks to til besteforeldrene både i går og i dag. Er ikke noe særlig å ikke føle seg i stand til å leke med sitt eget barn [emoji31]

Back
Topp