Uke 7 idag og brun utflod :(

Soleple

Andre møte med forumet
Hei.
Startet på min uke 7 idag. Oppdager idag tidlig at det var brunt utflod på papiret.
Var på tidlig ultralyd denne uka, 6+3 og så ett bankende hjerte. I følge gynekologen kunne han ikke se at det var noe grunn til bekymring. Jeg har hatt en SA før, i uke 9 mener jeg det var.

Er så redd nå. Også skal jeg jobbe i helga, tenk om det skjer mens jeg er der....:nailbiting:

Da jeg var på tul fikk jeg beskjed om at det kunne komme litt brunt utflod pga det et innvendig sjekk. Etter et par dager fikk jeg også brunt utflod, har prøvt å slå meg til ro at det er heøt normalt :)

Hei.
Startet på min uke 7 idag. Oppdager idag tidlig at det var brunt utflod på papiret.
Var på tidlig ultralyd denne uka, 6+3 og så ett bankende hjerte. I følge gynekologen kunne han ikke se at det var noe grunn til bekymring. Jeg har hatt en SA før, i uke 9 mener jeg det var.

Er så redd nå. Også skal jeg jobbe i helga, tenk om det skjer mens jeg er der....:nailbiting:
Hvordan går det med deg?:love7

Hvordan går det med deg?:love7

Har fortsatt brun utflod. Ikke mye heldigvis ;)
Men er fortsatt litt redd, har så få symptomer på at jeg er gravid. Selv om vi fikk se et bankende hjerte for ei uke siden. Har ikke ømme bryster en gang :scratch håper det bare normalt med lite symptomer også! Vurderer å kontakte legen min i løpet av uka.

Takk som spør :Heartbigred

Har fortsatt brun utflod. Ikke mye heldigvis ;)
Men er fortsatt litt redd, har så få symptomer på at jeg er gravid. Selv om vi fikk se et bankende hjerte for ei uke siden. Har ikke ømme bryster en gang :scratch håper det bare normalt med lite symptomer også! Vurderer å kontakte legen min i løpet av uka.

Takk som spør :Heartbigred
Mine symptomer dabbet av i uke 8.. og har lest på appene mine at det er like vandlig med mye sypmtomer som med ingen

Føler meg så unormal, når jeg kun leser og hører om de som er kvalme, dårlig form osv. Også sitter jeg her som har det værste symptomet trøtt :rolleyes:

Back
Topp