uke 7 i morgen.. andre som spyr HVER dag?

hegavik

Blir kjent med forumet
Forrige svangerskap var jeg nesten ikke kvalm, og spydde ikke.. Denne gangen er jeg omtrent konstant kvalm og spyr HVER dag... Andre som har/har hatt det slik? Når gikk det evt. over? Kan det ha noe med kjønn å gjøre? Eneste positive er at jeg har ihvertfall IKKE lyst på sjokolade :p

Var sånn sist og er sånn nå. Det gikk over etter uke 12-14 en gang sist.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sies man e mer kvslm hvis man vente jente:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

*kvalm*

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Jeg var kjempekvalm sist, fikk jente. Nå har jeg ikke vært kvalm enda, takk og pris! :-)

Var ikke no særlig kvalm sist gang, da fikk jeg jente. Har vært mer kvalm denne gangen:) men har aldri kastet opp.

Var bare "vanlig" morrakvalm forrige gang og fikk jente.. Denne gangen har jeg hyperemesis :(

Jeg er 7uker på vei. Kun kasta opp noen ganger:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjenner jeg er kjempe misunnelig på de som ikke er kvalm i det hele tatt :p Satser på at det går over etter uke 12! Vanskelig å holde det skjult på jobben også nå rman er så dårlig.. I tillegg holder jeg på med videreutdanning og er i praksis, så jeg måå liksom holde ut! :)

jeg gikk gravid med gutt sist gang og var så dårlig att jeg trodde jeg skulle stryke med..kasta opp 24\7 til slutten av svangerskapet..så det med att en bare er kvalm og kaster opp når en venter jente er vell litt å ta i synst jeg;)

Spydde i 2,5 måned med snuppa. Tok alle kreftene jeg hadde. Denne gangen har jeg fått hjelp. Men jeg er enda VELDIG VELDIG kvalm. BLÆÆ!!

Ikke noe oppkast her ennå :) ikke noe særlig kvalm heller som bekymrer meg litt :S men satser på at alt står bra til det tok litt tid før jeg ble kvalm med første mann også var vel rundt uke 8-9 så vi får se :D det kommer bok snart :P

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Sist svangerskap hadde jeg hyperemesis og kastet opp hver dag til dagen jeg fødte. Var ofte innlagt på sykehus. Dette er grunnen til at jeg ikke har ønsket flere barn egentlig. Derfor har jeg vært bråkjekk og bare litt morgenkvalm denne gangen (trenet masse og skrytet meg selv opp og ned) kvalmen startet for alvor på torsdag, og i dag har jeg vært i fosterstilling hele dagen. Klarer ikke tanken på mat, og all væske kommer opp. Blæh

Forrige svangerskap var jeg nesten ikke kvalm, og spydde ikke.. Denne gangen er jeg omtrent konstant kvalm og spyr HVER dag... Andre som har/har hatt det slik? Når gikk det evt. over? Kan det ha noe med kjønn å gjøre? Eneste positive er at jeg har ihvertfall IKKE lyst på sjokolade :p

Sniker litt ;)
Jeg har vært kvalm i begge mine svangerskap, men var mye værre i mitt andre! Kvalmen ga seg helt rundt uke 18, men ble litt bedre noen uker før det.
Det hadde ingenting med kjønn å gjør i mitt tilfelle ;).

Gutt 2012 ❤
Venter en gutt i november 2013 ❤

Back
Topp