Uke 7 i mårra og kvalmen kommer snikende

Selda

Glad i forumet
Jubler i mårra av å nå uke 7 :D God følelse, dette SKAL gå bra!
Og kvalmen har sniket seg på idag og matlysta har stoppa opp sånn over natta :p
Kaffen er ikke god lenger heller og knekkebrødene jeg elsker smakte fett/olje plutselig :laughing002

Og dagens beste nyhet - mannen tar permisjon hele desember og januar og blir hjemme med hormontrollet :laughing002

Jeg også er i uke 7 nå :) 7+1!
Ikke vært kvalm, men i dag til morran ble jeg plutselig kjempe svimmel og hadde jeg gått på do hadde jeg garantert spydd! Men klarte holde meg :) dere som har kvalme leeeenge må ha det grusomt!
Skulle gjerne egentlig vært litt kvalm for magen min er jo så stor alt, siden jeg bare spiser :P de på jobb skjønner vel lunta før jeg er 12 uker!

Kvalmen er på veg her også kjenner jeg :hungover: er ikke 5 uker enda. Så hvis jeg ikke har spysjuka på veg så blir dette slitsomt :bag: gratulerer med 7 uker til dere:smiley-bounce016

Jubler i mårra av å nå uke 7 :D God følelse, dette SKAL gå bra!
Og kvalmen har sniket seg på idag og matlysta har stoppa opp sånn over natta :p
Kaffen er ikke god lenger heller og knekkebrødene jeg elsker smakte fett/olje plutselig :laughing002

Og dagens beste nyhet - mannen tar permisjon hele desember og januar og blir hjemme med hormontrollet :laughing002

Har det akkurat som deg. Kaffien jeg MÅ ha, orker jeg ikke tanken av, ikke en gang «tepose» snusen heller.

Jeg som spiste for 5 mann før, spiser nå for en liten mus.

Hater virkelig å være kvalmen. Og i tillegg toppes jo dette med en syk 1,5 åring, og en mann som i dag kuttet sædlederne, og jett om det var vondt [emoji28] karen kan inne gå! Ligger og ynker seg på sofan. Sa han måtte ta seg sammen, jeg har jo faktisk født 2 barn for han, og snart en siste. Og jeg har vell pokker sydd mer enn han har i kjønnsorganet!

Så til alle kvinnfolk, ta heller den steriliseringsbiten selv. Om dere ikke vil ha ett mannfolk for lite de neste dagene, sikker og ukene ‍♀️

Back
Topp