Uke 6 i dag :)

Niri

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Jeg var hos legen i dag fordi jeg er bekymret pga. medisinene jeg går på. Han ringte Ullevåll, men det var kun en jordmor som tok telefonen så han la igjen beskjed. Han ville ikke ta blodprøver eller søke fødeplass før uke 12. Ikke ville han henvise meg til tidlig UL heller selv om jeg er bekymret pga. medsinene. Skuffa :(

Her er den oppblåste magen min i dag. Håper det er en frisk baby inni der <3

Vedlegg

• 20131018_112001.jpg
    20131018_112001.jpg
    174,5 KB · Visninger: 55
Uff, det var iallefall en positiv ting da -magen din er nydelig <3 men synes det va merkelig at han ikke visste svaret, men du kan gå inn å lese på felleskatalogen?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk, så snill du er :) Gleder med til skikkelig gravidmage ;)

I felkeskatalogen står det at man IKKE skal bruke den medisinen i 1. trimester. :(
Jeg har lest at en annen medisin skal brukes da. Men siden den medisinen jeg går på nå er mye brukt mot høyt blodtrykk ved svangerskapsforgiftning så mener han at jeg skal gå på den.
:mad:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så kjipt da, og kjedelig lege :/ Men flott mage, og la de neste 6 ukene gå i rekord fart :D

Bytt fastlege! Ikke noen vits i å gå til en man synes er en dott! Unnagjort med noen klikk på nettet...

Gratulerer med 6 uker :D
Og hadde jeg vært deg ville jeg byttet fastlege!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg må bare trekke tilbake det jeg sa om at legen er en dott. Han ringte meg opp i dagog hadde snakket med kollegaer og søkt på nettet og styra på. Han mente fortsatt jeg kunne gå på medisinen. Men da jeg fortsatt var usikker ba han meg om å ikke ta medisinen frem til mandag, så skulle han ringe meg opp når han hadde fått svar fra Ullevåll :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp