Uke 6-7 og kvalme??

Lunagull

Andre møte med forumet
Er jeg den eneste som er i sjokk over hvor brått på kvalmen var. Jeg gikk fra å Klage på at jeg ikke har noen symptomer, til å nesten være sengeliggende pga kvalme :arghh::arghh::arghh: men det er vel et godt tegn? Er det sant at det er HCG hormonet som forårsaker alle disse symptomene? Jeg er 6+5 i dag

Husker kvalmen kom kastende på meg i uke 7 sist. Nå er jeg konstant uggen. Vært det siden positiv test.. Håper det ikke smeller til med mer kvalme her nå. Snart 7 fullgåtte uker.
God bedring :love022

Er noen få dager over 6+0 og har begynt å merket kvalmen på morgnen :wideyed:

Er samtidig sulten på morgnen så noen dager har kvalmen roet seg ned litt etter å ha fått i seg mat.

Men blir det værre og værre så kommer ikke jeg heller til å stå nesten opp :p

Kvalmen kom for alvor 6+4 for min del. Har vært veldig kvalm i en uke nå. Skal til legen senere i dag. Blir sykemelding på meg fremover. Har ingenting på jobb å gjøre med min form.

Husker kvalmen kom kastende på meg i uke 7 sist. Nå er jeg konstant uggen. Vært det siden positiv test.. Håper det ikke smeller til med mer kvalme her nå. Snart 7 fullgåtte uker.
God bedring :love022
Åå ja vi får håpe det ikke blir verre nå:shy::yuck: når gikk det over sist? Og tusen takk! God bedring til deg også

Er noen få dager over 6+0 og har begynt å merket kvalmen på morgnen :wideyed:

Er samtidig sulten på morgnen så noen dager har kvalmen roet seg ned litt etter å ha fått i seg mat.

Men blir det værre og værre så kommer ikke jeg heller til å stå nesten opp :p
Jeg var også veldig sulten på morgen rundt uke 5! Nå er det bare kvalme å våkne til:eek::computer005

Kvalmen kom for alvor 6+4 for min del. Har vært veldig kvalm i en uke nå. Skal til legen senere i dag. Blir sykemelding på meg fremover. Har ingenting på jobb å gjøre med min form.
Samme her! Ble sendt hjem fra jobb i dag. Sendte en melding til legen min, så vi får se. Masse god bedring til deg

Jeg var også veldig sulten på morgen rundt uke 5! Nå er det bare kvalme å våkne til:eek::computer005

Da håper jeg er heldig at kvalmen roer seg etter å ha fått spist :p

Det ville den ikke idag. Spiste akkurat og er små kvalm nå :hungover:

Håper dette bare er midlertidig

Jeg er 6+0 idag og har enda ikke merket noe til kvalmen annet enn at jeg kan være litt uggen før frokost! Og etter å ha lest flere tråder her inne ser jeg at flere knytter kvalmen til HCG, noe som nesten vipper meg av pinnen fordi jeg blir så nervøs for at noe ikke er som det skal! Men når den kommer priser man seg lykkelig for de kvalmefrie dagene som var :knegg:

Jeg var ganske kvalm omtrent ei uke, sånn omtrent uke seks, og så har jeg ikke kjent noe særlig mer på det. Og jeg har vært på to ultralyder pga risikosvangerskap og et snart i uke 10, så jeg vet jeg ikke har mistet. Uansett, poenget mitt er at det kan roe seg når som helst, selv om noen få uheldige er kvalme hele svangerskapet.

Jeg er nå gravid med nr 2, er 6+3. Kvalmen kom i uke 5.. Kaster ikke opp, men er ekstrem kvalm og uggen! Blir vel 100% sykmeldt til etter jul, arbeider på skole som miljøterapeut - passer litt dårlig å være kvalm på jobb når man går på enkelt elever hele tiden

Back
Topp