Uke 50 skravel

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Vært våken siden 05, da dro sambo på jobb i det store utland. Vært en veldig aktiv helg og har tenkt til å slappe av mye i dag.

Har vært mye støv i omløp ila helga, hoster og kjenner det langt nede i lungene. Har vaska og støvsugd, men virker ikke som det har hjulpet...

Var våken samtidig med deg jeg med. Men sovnet heldigvis igjen, med Herman på armen ;-)

Skal til fysio idag kl 10, og må bake til juletrefest i kveld. Vet ikke helt hva. Er boller greit liksom?

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg fikk sove til 7.10 i dag. Mannen sto opp og tok arvingen. Nå er mannen sendt på jobb og ungen i bhg og jeg skal bare kose meg hjemme. Skifte litt gardiner, rydde og få pakker inn noen julegaver. Kanskje få bynt med julekortlisten.

Boller er vel greit det. Vet ikke av mange barn som ikke liker det jeg nei.

Hehe.. Det blir nok en stk TORO kake her tror jeg likevel. Var jo oppe med Herman kl 5, og selv om jeg sovnet igjen, så sov jeg i rykk og napp til kl 7. Så her blir det først fysio, så butikken for å kjøpe TORO-kake ;) og så hjem for å lage kake fort, og så sove før jeg skal hente Herman.

Angrer på at jeg pyntet til jul allerede første uken i desember. Har ikke noe å gjøre nå:). Får stikke videre på jakken til jr...

I dag har jeg først behandling og så time til 3D ul. Gleder meg! Håper han vil vise seg frem så vi får noen fine bilder.

Idag har jeg sykt barn hjemme, og imorgen er det tid for 3d ultralyd. Gleder oss skikkelig:) utenom det så er det nok å gjøre resten av uken.:)

Men omg har vi kommer til uke 50 allerede!!!!? Vææææ.

Tida flyr! Snart julaften ;)

I dag har jeg vært på jobb, og det kjennes i bekkenet! Var ikke der så mange timer men.. Ikke var det noe særlig å gå på snø, ujevnt underlag, heller fant jeg ut.. Ringt legen og fått en time før jul så jeg kan forlenge sykemeldinga mi. Han sykemeldte meg 60% til 20.12, men det er høyst tvilsomt at jeg skal øke stillingsprosenten før jeg går i permisjon! Og da er det greit med en legetime før jul og nyttår..

Snart fysiotime nå!

Våknet klokka 0650 i dag av at kommende storebror ikke hadde kommet inn ennå, han kommer alltid inn halv sju og sover litt og koser seg hos meg. Så det ble til at jeg måtte vekke han og han var ganske sur og sliten etter å vært hos bestemor i går å lekt med kusina si. Har vasket to vaskemaskiner med klær i dag og nå skal jeg ta store rydde jobben i bilen min før det er avgårde på møte

Uff, Oliver har fått et sånt rompeakebrett midt på nesa i dag - fossblødde neseblod :( Nå er han både rød og blå og har en hevelse. Ser ikke ut som noe har brukket da; da hadde han nok hatt mer vondt.. Pannekaker til middag som trøst! Stakkars lille ulykkesfuglen min ♡

Uff, Oliver har fått et sånt rompeakebrett midt på nesa i dag - fossblødde neseblod :( Nå er han både rød og blå og har en hevelse. Ser ikke ut som noe har brukket da; da hadde han nok hatt mer vondt.. Pannekaker til middag som trøst! Stakkars lille ulykkesfuglen min ♡
Huff da hørtes ikke godt ut, går det bedre i dag?

Jeg skal snart ut på posten, så kjøpe en julegave fra pappa til mamma, før jeg skal på avslutting med strikkegjengen. Det kommer til å bli kjempe gøy, gleder meg til det :)

Gruer meg bare til å gå utvi snøen! Var så dum at jeg pakket ned vinterskoene mine, så nå har jeg bare joggesko. Må le litt..

Huff da hørtes ikke godt ut, går det bedre i dag?
Han ser ikke ut til å være plaga av det i alle fall, men han har en ganske blå nese stakkar. De tåler en del, de små :)

Og YAY! Jeg har kjøpt Metallica billetter til mannen :) Så får vi se om det er jeg som skal være med, eller om vi selger den andre billetten når det nærmer seg. Det blir nok det siste, for baby er jo bare drøyt to mnd når konserten er. Litt i tidligste laget å dra fra syns jeg!

Han ser ikke ut til å være plaga av det i alle fall, men han har en ganske blå nese stakkar. De tåler en del, de små :)

Og YAY! Jeg har kjøpt Metallica billetter til mannen :) Så får vi se om det er jeg som skal være med, eller om vi selger den andre billetten når det nærmer seg. Det blir nok det siste, for baby er jo bare drøyt to mnd når konserten er. Litt i tidligste laget å dra fra syns jeg!

Så bra :)

Dit skal Sambo og, på Metallica altså :)

En tur på føden i dag, flyttefolk som kommer 3t for seint og kraftig migrene i dag.
Har julebord/avskjed med venninnen mine i dag, ser ut som jeg bare kan glemme det. Jeg er så lei.

En tur på føden i dag, flyttefolk som kommer 3t for seint og kraftig migrene i dag.
Har julebord/avskjed med venninnen mine i dag, ser ut som jeg bare kan glemme det. Jeg er så lei.

Uff, kjedelig :( Godt å snart få flyttet og komme på plass i ny leilighet kan jeg tenke meg. Skal dere tilbake å feire jul i Norge?

Jeg sitter og skriver julekort for harde livet, var sååå fornøyd med meg selv da jeg bestilte dem allerede i oktober, vel, det hjelper jo ikke så mye når man ikke får ut fingeren til å skrive dem før langt uti desember :P 5 dager til Postens frist går ut, 30 kort som skal skrives, puh, men hyggelig og da :)

Mannen min har akkurat flyttet østpå, så er nå midlertidig alenemor frem til midten av januar, deretter er jeg bare alene frem til begynnelsen av februar, da flytter jeg etter. Kjenner det er kjedelig/trist å være alene, men "keeping busy" med å pakke ned flyttelasset/selge unna/gi vekk ting, ellers hadde jeg gått på veggen tror jeg, i og med at jeg ikke kommer meg ut av huset etter snuppas leggetid. All ære til aleneforeldre!

Uff, kjedelig :( Godt å snart få flyttet og komme på plass i ny leilighet kan jeg tenke meg. Skal dere tilbake å feire jul i Norge?

Jeg sitter og skriver julekort for harde livet, var sååå fornøyd med meg selv da jeg bestilte dem allerede i oktober, vel, det hjelper jo ikke så mye når man ikke får ut fingeren til å skrive dem før langt uti desember :p 5 dager til Postens frist går ut, 30 kort som skal skrives, puh, men hyggelig og da :)

Mannen min har akkurat flyttet østpå, så er nå midlertidig alenemor frem til midten av januar, deretter er jeg bare alene frem til begynnelsen av februar, da flytter jeg etter. Kjenner det er kjedelig/trist å være alene, men "keeping busy" med å pakke ned flyttelasset/selge unna/gi vekk ting, ellers hadde jeg gått på veggen tror jeg, i og med at jeg ikke kommer meg ut av huset etter snuppas leggetid. All ære til aleneforeldre!

Ja, drar tilbake neste torsdag, så drar jeg videre til mine foreldre med fly...blir noen dager, så kommer sambo, så drar vi samme til DK igjen. Så her blir det mye opp og ned frem og tilbake..

Julekort ja, det har jeg droppet i år. Litt kjekkere neste år når vi kan ha et fint bilde :)

Hvor langt skal dere flytte?

Ja, drar tilbake neste torsdag, så drar jeg videre til mine foreldre med fly...blir noen dager, så kommer sambo, så drar vi samme til DK igjen. Så her blir det mye opp og ned frem og tilbake..

Julekort ja, det har jeg droppet i år. Litt kjekkere neste år når vi kan ha et fint bilde :)

Hvor langt skal dere flytte?

Kjenner til den med frem og tilbake, blir en del turer på oss fremover også... Vi flytter fra vestlandet til østlandet, ca 6 timer med bil (ikke festlig for ei på 3 år). Har valgt vekk flyttebyrå (altfor gniene, hehe :P ), leier liten lastebil og kjører selv, derfor jeg prøver å bli kvitt mest mulig. De fleste møblene har vært flyttet med mange ganger allerede og begynner å bli noe slitne (konstant på flyttefot siste 4 årene), så blir en del fornying når vi kommer på plass i nye huset :)

Idag har vært ryddedag av alle ryddedager hjemme her. Ut av kleskap og inn i klesskap, kast, gi bort osv. Gjør klart til å gå gjennom bebiklæra som ligger på loftet. Hoi. Kjenner det ikke er lenge igjen; -)

Back
Topp