Uke 5 og ingen symptomer?

Løven93

Elsker forumet
Himmelbarn
Jeg er i uke 5 og har absolutt ingen symptomer. Hadde litt mensmurringer og restless legs i DPO land og hadde noe krampe i magen helt i starten. Tok en G-test på lørdag som viste 3+ og da hadde jeg fått 1-2 for en uke siden.

Jeg føler meg absolutt ikke gravid. Mista i mars og da hadde jeg både kvalme, ømme pupper og var veldig trøtt. Nå er jeg motsatt, masse energi og trenger mindre søvn enn vanlig :laughing025

Er det noen som har gått i flere uker uten noe som helst gravid symptomer? Og der det har gått bra?

Hadde null fram til uke 7, da begynte jeg å kaste opp. Det varte til en uke etter fødsel.

Jeg hadde ingen symptomer i uke 5 utover manglende mens. Skjønte med positivt test at jo, jeg var oppblåst. Det vedvarte til cirka uke 10, men få andre symptomer. Veeeeldig trøtt, er bedre nå, men fremdeles der (14+4), ikke kvalm etc.

Det er vanlig ikke å ha symptomer.

Veldig vanlig å være relativt symptomfri i ukene 5-6-7.. Er en gjenganger at man blir bekymret pga lite symptomer. (Også kan det gjerne brake løs fra uke sju for mange. Andre har et relativt enkelt og friskt svangerskap hele veien.). :P

Fikk metallsmak i munnen i uke 6. Det var første tegn for min del. All mat smakte dritt, dvs metall, utenom appelsin og banan.

Da var kvalmen på plass, uke 6 :arghh: Er jo litt beroligende, for da føler jeg meg liksom litt mer gravid. Men å gå konstant kvalm er ingenting og anbefale for noen:p

Da var kvalmen på plass, uke 6 :arghh: Er jo litt beroligende, for da føler jeg meg liksom litt mer gravid. Men å gå konstant kvalm er ingenting og anbefale for noen:p

Den kom i uke 6 hos meg også, og varte ut uke 9. Kastet aldri opp, men var rimelig tappet for krefter på grunn av kvalmen. Den var så intens og annerledes noen ganger. Sikkert fordi sansene reagerte også. Kjøtt var ikke noe digg de ukene. Lykke til :Heartred

Den kom i uke 6 hos meg også, og varte ut uke 9. Kastet aldri opp, men var rimelig tappet for krefter på grunn av kvalmen. Den var så intens og annerledes noen ganger. Sikkert fordi sansene reagerte også. Kjøtt var ikke noe digg de ukene. Lykke til :Heartred
Håper den gir seg fort, foreløpig veldig kvalm men ingen oppkast. Var det noe som hjalp mot kvalme? Har kjøpt ritz kjeks. Det verste er og måtte gå å skjule kvalmen.

Håper den gir seg fort, foreløpig veldig kvalm men ingen oppkast. Var det noe som hjalp mot kvalme? Har kjøpt ritz kjeks. Det verste er og måtte gå å skjule kvalmen.
Hjalp å spise litt og ofte. Gjerne litt salte ting. Og å droppe det som ga kvalme. Men det visste jeg jo ikke før jeg skulle spise det haha tapte meg 2 kg de ukene der …

Hjalp å spise litt og ofte. Gjerne litt salte ting. Og å droppe det som ga kvalme. Men det visste jeg jo ikke før jeg skulle spise det haha tapte meg 2 kg de ukene der …
Huff ja er akkuratt det. Får bare prøve meg frem. Synes jeg blir litt bedre etter Og ha spist men må liksom presse i meg mat når jeg er kvalm, noe som virker unaturlig for kroppen :banghead:

Back
Topp