Uke 49 på oss, foreløpig hvertfall

fano

Gift med forumet
Jeg ringte riksen her om dagen for og spørre om den blødningen jeg har hatt ette r fryseforsøket, hun sa jeg ikke skulle bekymre meg og sa at det var normalt at man kunne få litt forstyrrelser i syklusen etter medisinering. Det som er litt rart er at etter en vanlig forsøk så var alt normalt etter kraftig medisinering, men nå etter en mild kur med fryseforsøk så blir det forstyrrelser??? forstå kroppen de som kan [>:] men uansett så fikk jeg beskjed om og ringe på mensen som forhåpentligvis kommer til neste uke, så da er det ikke lenge før jeger i gang med nesespray osv. Det er mulig jeg må gå 1 uke ekstra på spray for og få det til og passe med tiden dems, men det går vel bra [8D]

ORIGINAL: Serene

en uke fra eller til spiller vel ikke så stor rolle i det lange løp[:)]
viktigste nå er vel å få startet opp igjen[:D]
får håpe det blir denne uken da hvis ikke før for alt en hvet[;)]

Ikkje lenge til du er i gong igjen då[:)]

Lykke til!

Det høres bra ut da, snart er du igang, en ekstra uke med spray gjør jo ikke så mye da.
Håper tiden går fort for deg. Og lykke til[:)]

Tusen takk alle sammen, jeg er en av de heldige som ikke har vært plaget av bivirkniger av spray, litt hodepine, det er alt, så en uke fra eller til spiller ingen rolle. Nå er det bare og telle uker. Er jo ganske skummelt også, har ikke fått beskjed fra sykehuset om videre utredning, så jeg får vel ta en prat med de snart og høre hva de sier. Det er tross alt siste forsøket vårt om vi ikke får noen på frys. Jeg synes det er veldig skremmende, tenk hvis de ikke går.....hva gjør vi da??? uff, nei....får krysse litt fingre og tær [:-]

ORIGINAL: Serene

en uke fra eller til spiller vel ikke så stor rolle i det lange løp[:)]
viktigste nå er vel å få startet opp igjen[:D]
får håpe det blir denne uken da hvis ikke før for alt en hvet[;)]

Krysser fingrene for deg [:)]

Back
Topp