Solskin86
Andre møte med forumet
Dagens klage tråd!
trodde aldri jeg skulle gå så lenge denne gangen også..sist ble jeg satt igang 8 dager på overtid, dag 9 kom vår lille prinsesse! denne gangen var jeg nesten bombe sikker på at jeg skulle få før termin, men den gang ei...er på overtid dag 5 no! (Termin 13 mai)
er så lei av at folk maser..."skjer det noe?", "hvorfor er ikke du på sykehuset?", "kjenner du noe i det hele tatt?", "skal vi dra snart?"..
vi bor i nabohuset til foreldrene mine..nesten sann at jeg grur mej hvergang jeg går på besøk fordi jeg får disse spørsmålene, men nesten verre når min samboer maser, får mld hele tiden (han er på jobb)...forstår at det er spennende for de også, men det er veldig slitsomt!
hele denne uken så har søstra mi + barn, og min bror + samboer vært her, (de bor langt borte, og hadde gledet seg til å komme hjem for å kose med det nye familie medlemmet).. men vår lille gutt har ikke noe interesse av å vise seg..
skal på overtidskontroll på søndag, fått time til igangsetting.. godt å vite at det mest sannsynligvis skjer noe da..men vet jo aldri, kanskje jeg blir sendt hjem igjen og beskjed om å vente..
er heldigvis i fin form, kun litt halsbrann på kveldstid og sliten, men ellers i form..så skal ikke klage der..men tolmodigheten starter å renne helt ut!!
andre som har det på samme måte eller?