uke 41+1...leeeeeeeeeei:/

Solskin86

Andre møte med forumet

Dagens klage tråd!

trodde aldri jeg skulle gå så lenge denne gangen også..sist ble jeg satt igang 8 dager på overtid, dag 9 kom vår lille prinsesse! denne gangen var jeg nesten bombe sikker på at jeg skulle få før termin, men den gang ei...er på overtid dag 5 no! (Termin 13 mai) 

er så lei av at folk maser..."skjer det noe?", "hvorfor er ikke du på sykehuset?", "kjenner du noe i det hele tatt?", "skal vi dra snart?".. 

vi bor i nabohuset til foreldrene mine..nesten sann at jeg grur mej hvergang jeg går på besøk fordi jeg får disse spørsmålene, men nesten verre når min samboer maser, får mld hele tiden (han er på jobb)...forstår at det er spennende for de også, men det er veldig slitsomt! 

hele denne uken så har søstra mi + barn, og min bror + samboer vært her, (de bor langt borte, og hadde gledet seg til å komme hjem for å kose med det nye familie medlemmet).. men vår lille gutt har ikke noe interesse av å vise seg.. 

skal på overtidskontroll på søndag, fått time til igangsetting.. godt å vite at det mest sannsynligvis skjer noe da..men vet jo aldri, kanskje jeg blir sendt hjem igjen og beskjed om å vente.. 

er heldigvis i fin form, kun litt halsbrann på kveldstid og sliten, men ellers i form..så skal ikke klage der..men tolmodigheten starter å renne helt ut!! 

andre som har det på samme måte eller? 

Signerer! 41+3 idag... Overtidskontroll utført, og det er bare og vente på at det skjer noe...

Er også lei.... Neste uke får mannen levere i bhg.. Orker ikke flere kommentarer... Bah......!! Er 40 + 2 så ikke like langt som dere, men likevel lei. Vet t babyen er rundt 4 kg så gruer meg veldig til fødsel..

Jeg har termin neste søndag (27) så ikke like langt som dere, men er dritt lei av å ha konstant vondt og være konstant trøtt fordi jeg sover dårlig hver eneste natt. Men jeg har egentlig fikset meg bra i forhold til spørsmål, fordi jeg har sagt til alle at jeg  mest sannsynlig går til siste dag overtid og må settes igang. ;-)

Hestejenta skrev:
Jeg har termin neste søndag (27) så ikke like langt som dere, men er dritt lei av å ha konstant vondt og være konstant trøtt fordi jeg sover dårlig hver eneste natt. Men jeg har egentlig fikset meg bra i forhold til spørsmål, fordi jeg har sagt til alle at jeg  mest sannsynlig går til siste dag overtid og må settes igang. ;-)

Det var smart... Fader at ikke jeg har tenkt på det, hehe. Jeg har termin 29, så vi er ganske likt :D 

Jeg har ikke termin før på torsdag den 24 mai, men folk ringer heeeele tiden å spør om det er noe som skjer.Spesielt min mor er helt ekstrem.
Skjønner at hun er spent, men hver dag, og kanskje flere gang om dagen ringer hun å spør om jeg kjenner noe..
Fikk 3 dager før tiden sist, så kan hende det er derfor.

Men jeg er veeeldig sliten nå, og føler meg mer enn klar nok for at hun skal komme ut nå.
Håper dere som går på overtid får snart.
Sender dere masse fødestøv!!!! :-)

Back
Topp