Uke 40

Babyboydes14

Flørter med forumet
Desemberskattene 2014
Woow da var jeg 40+0 men ingen baby.. Veldig utålmodig:-p noen forslag til å få fødsel i gang?:-p hehe

Lurer på det samme....

Frykter eg skal måtte gå gravid til påske!!!!! 39+4 her. Meeer enn klar ;-)

Gravid til påske minst! 39+5 her :o

40+0 her og..
Sex og brystvortestimulering er vel de sikreste kjerringrådene? :-) Her får jeg vonde modningsrier av begge deler, men som dabber av.. :-p Så vet ikke hvor mye virkning det har, men kjennes ut som de gjør en jobb der nede :-p riene/kynnerne kliper i både rygg og lår.. Håper jeg slipper å gå så lenge slik :-)

40+0 her og..
Sex og brystvortestimulering er vel de sikreste kjerringrådene? :-) Her får jeg vonde modningsrier av begge deler, men som dabber av.. :-p Så vet ikke hvor mye virkning det har, men kjennes ut som de gjør en jobb der nede :-p riene/kynnerne kliper i både rygg og lår.. Håper jeg slipper å gå så lenge slik :-)
Skjedd noe mer hos deg?:-)

40+0 her og..
Sex og brystvortestimulering er vel de sikreste kjerringrådene? :) Her får jeg vonde modningsrier av begge deler, men som dabber av.. :p Så vet ikke hvor mye virkning det har, men kjennes ut som de gjør en jobb der nede :p riene/kynnerne kliper i både rygg og lår.. Håper jeg slipper å gå så lenge slik :)
Er de to jeg holder en knapp på. Men foreløpig ikke mye respons altså...

Back
Topp