Uke 4 og buksa strammer over magen!

Meliine

Glad i forumet
Januarlykke 2020
Hva skjer? :dead: Er 4-gangsgravid, har aldri opplevd det før. Er det bare jeg? :wacky::wacky:
 
Sniker (håper å havne her om noen uker). Jeg har bare vært gravid en gang før, men måtte da kjøpe gravidbukse i uke 6. Buksene var ikke for små, men det var ubehagelig helt fra starten av.
 
Jeg har måttet bruke gravidtights og løse bukser fra positiv test alle mine tre graviditeter. Blir kjempeoppblåst og følsom rundt livmor i starten, samt har vondt pga ligamentsmerter :happy:
 
Er kjempe oppblåst ser ut som gravid mage her ja 3 gangs gravid prøver å skjule det så godt som det lar seg gjøre
 
Jeg ble tidlig oppblåst denne gang, tidligere enn forrige gang! Er gravid for tredje gang nå. Nå ble jeg litt ekstra puffy pga kostholdet i påsken (aaalt for mange raske karbohydrater :p ), men noe er nok hormonelt styrt også.
 
2. gangs gravid, og veldig oppblåst her også. Ser ut som at jeg har spist meg skikkelig mett på mat!!

Ble sånn med første også da, begynte med gravidbukse ganske tidlig pga oppblåsthet, vonde ligamentsmerter og kynnere.
 
Merker stor forskjell fra første gang. Da gikk det nesten 20 uker før det ble synlig, nå er jeg så oppblåst at det er ubehagelig .. pluss jeg vil jo det skal være hemmelig så da føles det enda tydeligere..
 
Back
Topp