Uke 39 vond mage, normalt?

Kosmo.

Prøver på nr 3
Junibollene 2023
Mailykken 2025
Hei, har de siste ukene våknet med litt vondt i hele magen, også bak i korsryggen, men så gir det seg. Nå de siste dagene har jeg det konstant med murringer og mer vondt i korsryggen. Men det kommer ikke noen rier, bare en og annen vond kynnere pluss masse kynnere jeg ikke kjenner utover at magen er hard.

Noen fler som har opplevd dette? Er ikke så vondt at jeg vil ringe føden, og jeg var der fredag forje uke, og da så alt fint ut, var ikke veldig moden da, men har hatt vondt i magen siden. I dag har jeg også følt meg litt sånn uggen.

Er 40+2 og føler jeg har mye vondt i magen men ikke noe jeg ville kalt tegn på at noe er på gang.. Er nok bare bevegelser og kynnere for min del. Gjør ekstra vondt hver gang jeg beveger meg, spesielt når jeg snur meg i senga så får jeg krampelignende smerter... Sa til jordmor i dag at jeg føler av og til baby har foten mellom ribbeina mine og at jeg har blåmerker inni der, men hun kjente ikke noe unormalt på målingene hennes

Er 40+2 og føler jeg har mye vondt i magen men ikke noe jeg ville kalt tegn på at noe er på gang.. Er nok bare bevegelser og kynnere for min del. Gjør ekstra vondt hver gang jeg beveger meg, spesielt når jeg snur meg i senga så får jeg krampelignende smerter... Sa til jordmor i dag at jeg føler av og til baby har foten mellom ribbeina mine og at jeg har blåmerker inni der, men hun kjente ikke noe unormalt på målingene hennes
Jeg hadde også disse smertene på slutten. Litt som å ha «sting/hold» på en måte. Kunne gjøre veldig vondt. Fikk de ofte på natta når jeg snudde meg, så det er sikkert det samme.

Fikk beskjed fra en JM at det var ligamentsserter.. Har gitt seg nå da, varte nesten en uke konstant :dance008

Back
Topp