Uke 39+1, og venter enda....

Satinsky

Prinsemamma
Ser ikke ut som om jeg skal få snike i noen kø enda:-)
Ny kontroll hos jordmor i dag, og det blir spennende. Aner ikke om hun kommer til å ville sjekke status nedentil eller ikke. Hun ville ikke gjøre det sist, fordi jeg da hadde langkjøring til Sverige med kjøreskole dagen etter, og hun var redd for å sette i gang noe. Dette var for to uker siden, og jeg har nå fått lappen :-D. Ny frihet i min høygravide tilstand å kunne kjøre dit jeg vil. Samboeren har dermed vært billøs siden forrige uke :-D.
Helsa er god, jeg skal ikke klage, men gleder meg til lillegutt kommer, for nå har vi lyst til å treffe han!

Spennende hva hun sier i dag da, min jm sjekket ikke da jeg var inne på kontroll på mandag (da 39 uker) og ettersom jeg får overtidskontroll dagen etter termin regner jeg ikke med at hun sjekker noe på terminkontrollen heller.

Skjønner at det må være en befrielse å få lappen :)

Haha, så deilig med førerkort! Kjørte bare masse rundt den første tia med lappen jeg også, var jo bare så deilig med den friheten! :)

Baby kommer når han er klar, men den siste tia er som regel den lengste :P

Gratulerer med lappen :) spennende med jmkomtroll da, her sjekket jordmor nedentil og det eneste hun sa var at det ikke var noen åpning. Hun nevnte ingenting om modningen sto bra til :p haha.. Uansett lykke til :D

Back
Topp