Uke 37 og fått time til igangsetting :)

Tobittesmå :)

Elsker forumet
Jeg har vært på kontroll og UL idag uke 37. Tvillingene har vokst fint, jenta fremdeles litt større enn gutten, de anslo ca vekt 2700 på han og nærmere 3000 på henne. Blir spennende å se om det stemmer.
Jordmora tok hinneløsning på meg og sa jeg allerede hadde ca 2 cm åpning. Legen ble ikke overraska om han så meg i natt eller om noen dager sa han. Noen med erfaring rundt akkurat dette? Har ikke så mye kynnere (enda), men mye stikkinger og nedpress.
Fikk uansett time til igangsetting neste onsdag så da er det maks ei uke til jeg får se de små Gleder meg sånn

spennende, da får du se de snart uansett!

å så gøy.....ja da er det ikke lenge igjen:-) kos deg max no de siste dagene,blir vel hektisk når de kommer:-)

weee... masse lykke til 

Hei. Det virker jo veldig spennende for deg nå, også dobbel glede da :) Masse masse lykke til iallfall. Var selv hos jordmor idag, er 39+6, og fikk beskjed om 2 cm åpning. Kunne vist fortsatt ta noen dager, men nå har jeg også stikkninger og "litt" nedpress. Vi får oppdatere etterhvert :)

Åh, så spennende!!! Nå kommer de snart!!! Lykke til hvis det skjer noe allerede i natt!!!

Takk :D Håper det snart skjer noe hos deg også "mamma til 2..." :)

Så spennede! De gjorde det samme med meg sist gang, da hadde jeg bare 1 cm åpning, 8 dager på overtid. Kvelden etter begynte riene. Masse lykke til! :-)

Håååper det skjer noe til deg nå! Masse lykke til:)
Men er jo uansett bare 1 uke til de er her uansett.

Kjempe rart å tenke på, syns for min del svangerskapet har gått kjempefort denne gangen...;)

Back
Topp